• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Stormis skrev 2011-01-30 19:27:26 följande:
    Dubblera din räkning x 2,5 så har du min... Visserligen betyder ju det att jag sålt mer, men jag måste ha angett fel kontonummer i mina vinnarmail för på kontot finns det inga pengar .

lika tomt var mitt t-konto, så jag har nog inte heller sålt nått...
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-30 19:27:32 följande:
    Ja, sånt är surt
    usch kan inte bestämma mig för om jag ska lägga ut lite eller inte
    jag ska ladda en pro och lägga ut i slutet av feb, måste bli av med kläder och få pengar till NS, småfolkisar och katvigar
  • Smultronhjärta

God kväll flickor!

Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-30 19:33:26 följande:
    God kväll flickor!

Jag sitter och väntar på Solsidan,som resten av Sverige Något annat orkar jag inte göra, helt slut efter att ha gått igenom h e l a Gekås som bakis idag
    Jaha då blir det ju jättetomt här, antar jag. För solsidan följer väl alla utom jag?
    Gekås och bakis hör itne riktigt ihop va?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-30 19:31:29 följande:
    Busbellan: Åhhhhhh vilka underara hummel skor!!!!
    Tack
    ja, de var superfina och så kändes de mycket smidigare än många av hummels skor med kardborre. Tyvärr btydde det också att de var lite mindre än vad jag trodde så vi får väl se hur länge de passar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-30 19:39:07 följande:
    Jaha då blir det ju jättetomt här, antar jag. För solsidan följer väl alla utom jag?
    Jag lär nog blanda datortid med tv-tid kan jag tänka mig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-30 19:39:07 följande:
    Solsidan är alldeles perfekt- lite småroligt men som inte kräver att man är alltför med. Passar mig perfekt
    Och jag har en tendens att spendera bakisdagar på Gekås just därför att sällskapet kommer långväga och hemskt gärna vill dit, men innan dess ska det ätas en massa,sköljas ner med diverse viner och spelas spel nästan hela natten
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 19:42:33 följande:
    Jag lär nog blanda datortid med tv-tid kan jag tänka mig
    Bra
    Smultronhjärta skrev 2011-01-30 19:43:56 följande:
    Solsidan är alldeles perfekt- lite småroligt men som inte kräver att man är alltför med. Passar mig perfekt
    Och jag har en tendens att spendera bakisdagar på Gekås just därför att sällskapet kommer långväga och hemskt gärna vill dit, men innan dess ska det ätas en massa,sköljas ner med diverse viner och spelas spel nästan hela natten
    Ja det är väl så när bor nära det där stället.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17