• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Juni flickan
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:23:18 följande:
    När "brukar" barn börja krypa? Jag minns inte när Noel gjorde det och Lea gör det inte än men hon tar sig framåt/bakåt ändå på något sätt. 

jag är sugen på mer klänningar men på sätt och vis är det ju kanske onödigt. Klänningarna är ju helt klart finast på barn som kan gå, annars kasar de ju bara upp.Obestämd 
    Leopold började krypa när han var 9½månad, fast det är nog rätt sent.
  • stökmamma

Är det nån som hittar nåt annat än "marknadskläder" med ENHÖRNING på så hojta till, dock inte rååsa

andras barn och mina älskade ungar
  • h80
    När "brukar" barn börja krypa? Jag minns inte när Noel gjorde det och Lea gör det inte än men hon tar sig framåt/bakåt ändå på något sätt. 

jag är sugen på mer klänningar men på sätt och vis är det ju kanske onödigt. Klänningarna är ju helt klart finast på barn som kan gå, annars kasar de ju bara upp.Obestämd 
    det är nog väldigt olika. A började krypa när hon var 6 mån o E började när hon nästan var 9 mån
  • Kristyr

sonen började åla först och sedan krypa vid 9 mån.

dottern kryper inte än och hon blir 9mån nästa vecka. Ålar inte heller...
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:48:58 följande:
    Mamma till Simon- Söta Molly i fin kombo i BT!
    Tack

Mina killar kröp riktigt när de var 8mån innan de ålade de och rullade hit och dit
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:33:13 följande:
    Alla gånger!
    ängeln83 skrev 2011-01-30 10:29:52 följande:
    He he, ja spyor är kanske inte det roligaste samtals ämnet

Samma sak här, försöker begränsa mej lite just nu. Meja har en massa klänningar men inga underdelar så nu ska det fyllas på med leggings, beställde ju 3 par från Lindex, tänkte ta en runda till stan med barnen på onsdag och då ska det shoppas flera, fanns ju i en massa fina färger ju.
    Ibland känns det som jag handlar bara för att det är kul och sen ligger kläderna bara här. Typ min salg shopping i höstas, hälften är redan sålt
     Samma här. Man måste ju ofta ha någon nertill också och jag gillar enfärgat bäst då. Oftast i alla fall. Tycker det är roligast att köpa kläder när de går och står. De gör sig lite bättre då plaggen.

Köpte ju en del leggings och velourisar på Lindex. Tycker de har bra basutbud och bra priser.

Gillar också bäst enfärgat nertill, eller ja, upptill också om man har mönstrat nertill Gillar inte när det blir för mycket, så länge det inte är typ ränder och stjärnor.
    Ja verkligen, kläderna sitter så mycket finare när dom går, speciellt klänningar.

Kul att det kommit i lite roligare färger nu också, tycker mest det funnits typ fisiga färger på leggings innan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-01-30 11:02:09 följande:
    Lindex har bra basgrejer till pris så man kan hiva de fläckiga utan större ansträngning  

men vi sura över att fiiinaste bamsetröjan bara kom i rååååsa Demon inte riktigt vad jag och Affe vill ha, varför inte i grönt el turkost el gult??? *blä*
    Vad synd!  
    Juni flickan skrev 2011-01-30 11:05:38 följande:
    Leopold började krypa när han var 9½månad, fast det är nog rätt sent.
    OK. Ja, jag minns inte alls med Noel. Vet iofs att han tog sina första steg vid 10 mån för att sedan krypa en månad igen och sen gå. Får för mig att han kanske började vid 6-7 mån? trodde jag skrivit upp sånt men icke. Får kika på gamla kort.
    h80 skrev 2011-01-30 11:08:10 följande:
    det är nog väldigt olika. A började krypa när hon var 6 mån o E började när hon nästan var 9 mån
    Ja, det varierar ju såklart. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17