Duntoffla skrev 2011-01-30 10:33:13 följande:
Alla gånger!
ängeln83 skrev 2011-01-30 10:29:52 följande:
He he, ja spyor är kanske inte det roligaste samtals ämnet
Samma sak här, försöker begränsa mej lite just nu. Meja har en massa klänningar men inga underdelar så nu ska det fyllas på med leggings, beställde ju 3 par från Lindex, tänkte ta en runda till stan med barnen på onsdag och då ska det shoppas flera, fanns ju i en massa fina färger ju.
Ibland känns det som jag handlar bara för att det är kul och sen ligger kläderna bara här. Typ min salg shopping i höstas, hälften är redan sålt

Samma här. Man måste ju ofta ha någon nertill också och jag gillar enfärgat bäst då. Oftast i alla fall. Tycker det är roligast att köpa kläder när de går och står. De gör sig lite bättre då plaggen.
Köpte ju en del leggings och velourisar på Lindex. Tycker de har bra basutbud och bra priser.
Gillar också bäst enfärgat nertill, eller ja, upptill också om man har mönstrat nertill

Gillar inte när det blir för mycket, så länge det inte är typ ränder och stjärnor.
Ja verkligen, kläderna sitter så mycket finare när dom går, speciellt klänningar.
Kul att det kommit i lite roligare färger nu också, tycker mest det funnits typ fisiga färger på leggings innan.