Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-06-26 22:54:32 följande:
    Låter som att du haft en bra dag. Härligt!
    jo kanoners=)... ina skalbyxor i stl 104 har blivit uppackat än....hittade bara skaloverall än så länge å jackor då...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-06-26 23:04:48 följande:
    Tack! Hittade henne där, men om man vill få reda på vem personen är gift med så måste man logga in. Vet du hur det funkar?
    kan du inte anvönda dej av de uppgifterna du har nu för att söka vidare i andra sökmotorer typ eniro lr så?? så d kan få fram mer info... hmm annars så måte man bli medle =S.. eller ring skatteverket med dem uppgiferna du har=)...
    lillronya skrev 2010-06-26 22:57:59 följande:
    Typiskt då! Tack för att du kollade.
    säger till om ja hittar är ja e där nästa gång...
  • Greksmurfen

Butte: strupbyxor har kommit in på pop nu en massa olika:)...
    hittade inte ditt nr imob så kunde inte ringa... vet inte var ja placerat dej under =P.....

• Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-06-26 23:13:12 följande:
    Tack!

Men nu har jag nog hittat henne på fb trots allt. HURRA!!!!
    =).....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-26 23:14:33 följande:
    ohh hade det ingen fara
    e det ngt specielle du e ute efter =).. så vet jag ju det till nästa gång eller bara olika med mönster eller=)?? stl?

fanns ju helfärgade med.. men diggar mer dem med mönster fanns mga fina=)...
  • Greksmurfen

gokväller=)
    är det 50%på est även på rean?? och dras den när man kommer till kassan lr hur funkar det?

• Greksmurfen

www.matadorkids.se/index.php&productId=3886 lite ot... men funderar på att beställa denna till maxen... tror ni att  24må kommer passa han ?!?.. påminner om min lillebror när man ser den t-shirten.. var hans idol...=S.... man saknade han massa igår när vi hade syskondag...

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-27 21:16:06 följande:
    Tipsar om denna som är mycket snyggare.
    Tror jag köpte den hos babyshop.
    tacl=) ska ta mej en titt där=)...hmm nu har ja en lista på est=P... men fanken egentligen så borde ja inte shoppamen egentligen behövs det juh =P...... 2 haklappar, 2 napphållare, sen katvig t-shirt till mej, maken å maxen matchande ;)......å en mösa till maxen..=).. hmm visst behövs det =P
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-06-27 21:38:07 följande:
    Det där låter bra! I år skall vi testa molo istället för reima. Klart att man skall ha de bästa kläderna på förskolan.
    vi komemr köra på pop i år igen, molos overaller har för korta armar för ne liten apunge =S
    lillan kommer få ärva maxens alla overaller som han använde (nästan jhii) typ=P... har ju en hel del där;)....sen kommer hon nog inte behöva allt för mkt..... kommer nog inte behöva för mkt å när det inte är för kallt har hon lurvjacka å byxor=).. sen får ja se om jag kan åka på molo till hösten....vill det juh.. få se när det blir.. lillan kommer juh vara typ 3 mån
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-06-27 21:44:55 följande:
    jag hade pops tvådelade set till Anton nu i vintras. FY, aldrig mer. Det var helt värdelöst.
    kan säga att skidoverallen ÄR SUPER äremot...hade den i vintras å kommer ha den igen....=)
    håller värme å väta perfekt...har inte testat jacka å byxa... känns som maxen e för liten.. kommer ju vara precis 2 år..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17