Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hmmm eee tro inte dag e bstämt än.. alla kunde ju alla dagarna så lör eller sön iaf=) e vi fler så tar vi den dagen alla kan bäst=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hmm kom nyss på att makens mac laptop ja sitter vid nu SNART blir min =P muahahaha.... han får ju snart en ny igen via jobbet å då blir den min =P.....

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-13 08:38:58 följande:
    Ha, ha, jag är nästan sugen med (dvs Hilla tog kläderna i onödan ). Måste nog kolla om maken ändå jobbar...
    gör det=P......en liten tripp till vxö å lite shopping haha.....finns ju faktiskt lite dansk på kosta med.. hittat miniature bla ;).....
    ängeln83 skrev 2010-06-13 08:36:20 följande:
    Får jag också komma?
    ju fler desto skojjigare juh=) tar ju knappt ngn tid alls från vaggeryd till vxö=)
  • Greksmurfen

Hilla vad e det  de  heter ... finss det hjärterum fins det stjärterum
    det finns ju lekland på kosta med=).... har aldrig varit där inne med det är typ som leos lekland liknanade...

• Greksmurfen

hmm låter som maxen e påväg att vakna nu =O...............lång sovmorgon där...

hmmm kanske ksulle ta en tripp till leoslekland med han idag=) det ksulle han nog upskatta det lila vilddjuret....=P........Du ska inte med Hilla?

• Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-06-13 08:53:33 följande:
    Jo men här finns gott om stjärterum
    Här är väldans barnvänligt också, finns inget att ha sönder eller liknande. Här drar 3 huliganer fram hela dagarna

Kostas lekland är inte mycket att ha om man jämför med Leos, mest för större barn.
    Men har Kosta inte fått sin vårleverns ännu ???
    kan ringa å höra idag.....men den var ju kraftigt försenad som sagt.......

då tar vi det en annan dag.. å min duktiga lilla maxen var nyss på pottan =)...... så kul å se hur stolt han blir själv =)...
  • Greksmurfen

hejhej...hmmm e grymt sugen på att åka till katvig imorn...
    men har ju maxen hemma=S....sen kostar det ju tyvärr en del å ta sig till malmö=S....

men tankarna går där ändå=P...hmmmmmmmmm

• Greksmurfen
    Smileycat skrev 2010-06-13 19:06:45 följande:
    Ska man lägga ut på Tradera nu, eller ska man testa FB först? Så jobbigt bara där om det int ehänder ngt tycker jag
    Nu verkar det som om barnen börjar piggna till lite så jag får se om det blir ikväll eller imorrn dock..
    lägg bara ut lite bilder på fb färst låt dem vara 2 dar lr ngt=).. så ser du ju om ngt hänt=) annars så T =)
  • Greksmurfen
    Smileycat skrev 2010-06-13 19:13:08 följande:
    joo... men jag tycker det är så svårt att lägga ut priser.. Drömmer
    sätt som du skulle gjort på T =).. dvs vad e lägsta du kan tänka dej att släppa dem för?? å vad kan du verkligen släppa dem för=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17