• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:47:18 följande:
    Jag menade alltså inte bondgården. De djuren bör inte vara läskiga

Tack tjejer! Jag tror det blir bra med en del vitt till. Den är lite mildare i färgen i verkligheten än vad den ser ut på bild. Nu ska det bara in en matta, ett bort och förvaringshylla av ngt slag 

Naeh det kan dom ju inte vara, men jag kan iof förstå att te.x hajarna och safari är läskiga.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-03 22:47:30 följande:
    Håller med dig, tror den hade varit mycket finare med rösa kantband, det och den rösat strumbyxor till tror jag hade varit superfint!
    Absolut, fattar verkligen inte hur dom tänkte. Lite svårt vad man ska ha för underdel till, här har det blivit svarta leggings och det funkade väl. Men den är tänkt att passa mer till sommaren så då får det väl bli barbent.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-02-03 22:47:30 följande:
    Håller med dig, tror den hade varit mycket finare med rösa kantband, det och den rösat strumbyxor till tror jag hade varit superfint!
    rösa är verkligen superfint
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

måste hitta min kamera sladd så jag oxå kan försöka bli av med lite grejer... 

andras barn och mina älskade ungar
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:52:19 följande:
    rösa är verkligen superfint
    Ja, visst är det, du vet sån där blandning mellan rött och rosa
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-03 22:50:16 följande:

Naeh det kan dom ju inte vara, men jag kan iof förstå att te.x hajarna och safari är läskiga.

Ja, det kan jag faktiskt också förstå. Men lite mömö och gnäggisar bör inte skrämma dem

• Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-03 22:52:58 följande:
    måste hitta min kamera sladd så jag oxå kan försöka bli av med lite grejer... 
    Såna saker vet man aldrig var man har
    Här kör jag in minneskortet direkt i datorn
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-03 22:57:44 följande:
    Nej, nu ska jag göra klart inbjudningarna till Lea namngivning och sen hoppa i bingen.

Go natt töser! 
    Gonatt, här väntar med sängen alldeles strax
  • solouniko

Halloj!  Installerad och klar här i min maskin inför sista jobbnatten, det går bättre än väntat faktiskt. Natt har ju annars blivit rena rama mardrömmen att jobba efter min föräldraledighet Men snaaart får jag vara hemma igen, jag längtar!

Hur går NS på tradera? Har lagt upp ett par nya jeans på FB men de har inte blivit sålda, har ett fast pris på 300 inkl. Det borde man väl ändå kunna få? Lägger nog ut det som är kvar i helgen på T istället, men FB är himla bra ibland Nu måste jag dock försöka spaaara lite shoppingpengar till nya NS som kommer snart, hujja så många måsten det var där!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17