• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-04 07:58:31 följande:
    Godmorgon!
    Skumt att ni blir sjuka så mycket.
    Hoppas ni slipper det snart.
    Ja, jag brukar inte vara sjuk men nu känns det som det är hela tiden. Eller egentligen är det ju bara då för några veckor sen men jag har känt av halsen förut men det har liksom inte blivit något. Tror mitt immunförsvar är kört i botten nu efter graviditet och amning. Sambon däremot har varit sjuk senaste året. ungefär. Suck!
    Busbellan skrev 2011-02-04 08:01:58 följande:
    Åh det där låter lockande, finns lite jag skulle kunna tänka mig där jag också
     Jag vågar inte kolla
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 08:09:35 följande:
    lillronya - fiiina tjejen i bt, sa ju att den dräkten skrek efter Anjelin
    Ja
    Men vi fick tvinga henne att ha tröjan under.
    Den jag köpte av dej var för stor, men denna lila blev bra. Men, som sagt, med tvång. Det var ju långa ärmar på den.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-04 08:08:54 följande:
    Tror den blir för liten, våra tjejer är väl ungefär lika stora o den är för liten till E redan (annars hade jag inte sålt den Glad)
    Jamen då så. Tack för att du är ärlig
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-04 08:10:19 följande:
    Ja, jag brukar inte vara sjuk men nu känns det som det är hela tiden. Eller egentligen är det ju bara då för några veckor sen men jag har känt av halsen förut men det har liksom inte blivit något. Tror mitt immunförsvar är kört i botten nu efter graviditet och amning. Sambon däremot har varit sjuk senaste året. ungefär. Suck!
    Busbellan skrev 2011-02-04 08:01:58 följande:
    Åh det där låter lockande, finns lite jag skulle kunna tänka mig där jag också
     Jag vågar inte kolla
    Trist när det blir så.
    Hoppas det snart blir vår för då brukar allt lätta.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-04 08:16:06 följande:
    Trist när det blir så.
    Hoppas det snart blir vår för då brukar allt lätta.
    Ja, jag längtar efter vår nu.

• Everlonn

Kom fram till nu under lämningen på dagis att vi inte behövt använda nånting från reservklädslådan Ingenting sen hon började dagis

Fröken kom fram till att när de byterkläder på de andra barnen för de blir blöta in på skinnet så går ju Bus hem, som igår då alla barn var genomblöta..då går ju Bus hem (15 tim/vecka har ju vi) och så undrade fröken om Bus var blöt igår.

Näää, inte alls! Hon var torr och lagom varm. jag bara MÅSTE ha en Hummel till nästa år igen!  

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmorObestämd Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*

Mamma till N -95 och Bus -07
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:23:33 följande:
    Kom fram till nu under lämningen på dagis att vi inte behövt använda nånting från reservklädslådan Ingenting sen hon började dagis

Fröken kom fram till att när de byterkläder på de andra barnen för de blir blöta in på skinnet så går ju Bus hem, som igår då alla barn var genomblöta..då går ju Bus hem (15 tim/vecka har ju vi) och så undrade fröken om Bus var blöt igår.

Näää, inte alls! Hon var torr och lagom varm. jag bara MÅSTE ha en Hummel till nästa år igen!  
    Hummel är toppen!
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:26:34 följande:
    Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmorObestämd Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
    Suck...
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:23:33 följande:

Kul att den funkar så bra Hummeln!
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:26:34 följande:
    Vad ska man säga? Svärmödrar...

Attans! Nu missade jag ju regnbågs-bodyn på Tradera och så gick den för 90 kr. *surar lite*

• Ms Kanga

Molo Lurvfleeceoverallen som jag köpte från Ajabaja hade ett hål på ryggen och de har inte fler så nu måste jag hitta en ny någonstans Gråter. Ska jag ta en Kik Kid istället ... är de bra eller ska jag ta en Molo igen

Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17