• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    Ms Ms Kanga skrev 2011-02-04 08:49:20 följande:
    Molo Lurvfleeceoverallen som jag köpte från Ajabaja hade ett hål på ryggen och de har inte fler så nu måste jag hitta en ny någonstans Gråter. Ska jag ta en Kik Kid istället ... är de bra eller ska jag ta en Molo igen
    kik kids är jättemysiga. Mycket mjukare är molos (vi har båda)
  • Everlonn

Så, nu var det klart Gick ju snabbt i alla fall, tvätta ur det får hon göra själv

Hann bli irriterad ändå..makens kusin har svårt att bli gravid (precis som vi hade) och svärmor börjar gasta om att "bara man inte tänker på det så blir man gravid!" Och "det har dom faktiskt forskat fram nu" Skrikandes 

Yeah, rightObestämd  Och det är det absolut VÄRSTA man kan höra när man kämpar! Ja möjligen förutom "vissa kanske det inte är meningen att dom ska ha barn när det nu är så svårt för dom" *suck*

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Ms Kanga
    h80 skrev 2011-02-04 08:53:20 följande:
    kik kids är jättemysiga. Mycket mjukare är molos (vi har båda)
    Det är en bra lösning - jag tar en av varje
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Lillebror 100726
  • anette 81
    lillronya skrev 2011-02-04 08:11:48 följande:
    Ja
    Men vi fick tvinga henne att ha tröjan under.
    Den jag köpte av dej var för stor, men denna lila blev bra. Men, som sagt, med tvång. Det var ju långa ärmar på den.
    är det en hel dress som sitter ihop byxa o väst?
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2011-02-04 08:29:13 följande:
    Kul att den funkar så bra Hummeln!
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:26:34 följande:
    Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmorObestämd Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
    Vad ska man säga? Svärmödrar...

Attans! Nu missade jag ju regnbågs-bodyn på Tradera och så gick den för 90 kr. *surar lite*
    lillronya skrev 2011-02-04 08:28:11 följande:
    Hummel är toppen!
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:26:34 följande:
    Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmorObestämd Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
    Suck...
    Brukar säga att min svärmor och hur vi bor är precis som tv-programmet "alla älskar Raymond" För vi bor tvärs över vägen från svärisarna och tja..hon är rätt lik Tur att maken har med ryggrad än Raymond dock!
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:56:17 följande:
    Så, nu var det klart Gick ju snabbt i alla fall, tvätta ur det får hon göra själv

Hann bli irriterad ändå..makens kusin har svårt att bli gravid (precis som vi hade) och svärmor börjar gasta om att "bara man inte tänker på det så blir man gravid!" Och "det har dom faktiskt forskat fram nu" Skrikandes 

Yeah, rightObestämd  Och det är det absolut VÄRSTA man kan höra när man kämpar! Ja möjligen förutom "vissa kanske det inte är meningen att dom ska ha barn när det nu är så svårt för dom" *suck*
    Suck, sånt där är ju lagom kul att höra. För det är ju bara att koppla bort och sluta tänka på det.
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2011-02-04 09:07:09 följande:
    Suck, sånt där är ju lagom kul att höra. För det är ju bara att koppla bort och sluta tänka på det.
    Mmm sa till svärmor att så skulle hon inte säga till kusinen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17