• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ChokladMoshin

Nu bidde det en stoooor beställning från B.Shop
    Inventerade mellan tjejens garderob och hon hade inga långärmade ( inga= får få ) och nästan inga leggings.
    Alltid kul att "behöva" handla

Mamma till 4, räcker det nu?
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:09:53 följande:
    blääääääää...............Kräks 
    Köpte en klänning i vår FB grupp En pop klänning..

KUL! när jag får den är den full med fläckar och gråsolkig på hela framsidan. Tror jag aldrig har haft ett så fläckigt plagg.. Hatar fläckar!! Kräks

Tycker att man borde skriva det....i annonsen... 100 spänn lixom... Gråter
    Vad trist!
    Har du kontaktat säljaren?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-02-04 12:12:41 följande:
    Vad trist!
    Har du kontaktat säljaren?
    ja har skickat inbox.. men det är så trist när man själv är så nog och skriva skick...

luddig och kanske tvättblekt okey, men fläckar, det ska verkligen stå..
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:13:42 följande:
    ja har skickat inbox.. men det är så trist när man själv är så nog och skriva skick...

luddig och kanske tvättblekt okey, men fläckar, det ska verkligen stå..
    Ja det tycker jag med, men är själv ibland för snabb och missar.
    Hoppas ni kan lösa det tillsammans.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-02-04 12:14:50 följande:
    Ja det tycker jag med, men är själv ibland för snabb och missar.
    Hoppas ni kan lösa det tillsammans.
    hoppas jag med.

Då måste man bo i en grotta utan om man ska missa att hela framsidan är fläckig med upp till 1cm stora fäckar... Tungan ute
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:16:09 följande:
    hoppas jag med.

Då måste man bo i en grotta utan om man ska missa att hela framsidan är fläckig med upp till 1cm stora fäckar... Tungan ute
    just därför jag gillade vår köp o sälj på fb bättre innan när man "kände" alla som sålde där o visste att de var noga med o beskriva plaggen rätt. Nu är det så mycket nytt folk där o säkert en del som försöker bli av med "skräp".
  • h80

KUL! när jag får den är den full med fläckar och gråsolkig på hela framsidan. Tror jag aldrig har haft ett så fläckigt plagg.. Hatar fläckar!! Kräks

sååå tråkigt Rynkar på näsan
    jag köpte en jacka på blocket för några dagar sen...mailade innan o frågade om skicket o frågade specifikt om reflexerna var slitna. Den skulle vara i toppskick o inget slitage alls. Fick jackan igår, mröka fläckar mitt fram o nästan alla reflexerna är slitna
  • AnnaFreja

Nej fy vad trist. Jag har råkat ut för massa sånt på Tradera, men klarat mig bra på fb-sidorna. Jag hatar verkligen fläckar, särskilt när mina barn inte gjort de själv och ogillar också köpare som inte synar innan försäljning. Visst kan alla missa någon liten fläck, men det får ju finnas gränser.
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:27:40 följande:
    just därför jag gillade vår köp o sälj på fb bättre innan när man "kände" alla som sålde där o visste att de var noga med o beskriva plaggen rätt. Nu är det så mycket nytt folk där o säkert en del som försöker bli av med "skräp".
    håller med
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:27:40 följande:
    ja...

men man försöker fortfarande att köpa av folk man vet vilka de är...
    AnnaFreja skrev 2011-02-04 12:28:57 följande:
    Nej fy vad trist. Jag har råkat ut för massa sånt på Tradera, men klarat mig bra på fb-sidorna. Jag hatar verkligen fläckar, särskilt när mina barn inte gjort de själv och ogillar också köpare som inte synar innan försäljning. Visst kan alla missa någon liten fläck, men det får ju finnas gränser.
    typ brunaaktiga fläckar på hela magen kan man inte missar Då är man blind.

Jag ser för det mesta minsta lilla fläck eller färgändring på barnen kläder och försöker ta bort dem direkt, för det är såååå fult med fläckiga kläder. BLÄ! Inte ens dagmammakläderna låter jag fläckar sitta kvar på. Vill väl inte ha sunkiga barn lixom.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17