• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 13:19:24 följande:
    Håller med.
    Har bara lagt ut en gång men det gick så dåligt så jag har inte orkat prova igen, men hittar mycket kul jag handlar.
    Handlar dock bara av persiner jag känner igen eller får en bra feeling för
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 13:13:05 följande:
    vi ber vikkan slänga ut dem Flört
    va bra att du fick en felling för mej ;) hihihi..........
    Everlonn skrev 2011-02-04 13:24:05 följande:
    Schhh jag har inte hunnit prata med maken ännuDrömmer 
    åhh ännu fler som kommer.....=/
    snyft max  har 39 graders feber , dagis ringde nu så ska ta på mej kläder å åka å hämta han =(...........

GAH att det aldrig kan gå lätt.......hoppas att han piggnar på sig illa kvickt men annars e vi strandsatta här då maken e i sthlm å kommer inte förrens sön kväll=(...
    mamma till Maximilian född 081028
  • OsynligtSmåkryp

Låter bra med nya gruppen, såg att jag fick komma med så det tackar jag för!
    Skriver inte massor här då fel personer läser varje ord jag skriver, men jag är desto mer aktiv på fejjan.

• lillronya
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-04 13:47:00 följande:
    Låter bra med nya gruppen, såg att jag fick komma med så det tackar jag för!
    Skriver inte massor här då fel personer läser varje ord jag skriver, men jag är desto mer aktiv på fejjan.
    Mäh fy vad trist när det är så för dej!
    Har iofs en liten sån känsla här med.
    Jobbigt när man måste tänka sej för när man skriver.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Guld gossarnas Super Mamma

Vad är det för köp och sälj grupp inne på FB!? er har jag ju helt missat,men man kanske räknas in till ´´löst folk´´  vill ju vara med jag om jag får då? 

HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • ängeln83

Hej hopp igen.
    Har varit iväg hos svärmor en stund, så nu har barnen busat av sej med sina kusiner.
    Tänkte att Meja skulle skippa middagsvilan idag men såklart somnade hon i bilen på vägen hem, trots att det bara tar typ 3 minuter, gick verkligen inte att väcka henne när vi kom hem så hon får väl sova en liiiiiten stund.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Ängelii

Skriver inte mycket här men köpen en från er via FB (säljer dock inte så mycket...) men skulle gärna vilja vara med i ny grupp om jag får...

• LitenBlomma
    MammaT skrev 2011-02-04 13:08:00 följande:
    men kan man inte skriva i reglerna att man inte får ge skambud för det är ju sjukt att någon ens kommer på tanken speciellt som i ditt fall liljan med lammen dom ger man mycket för
    Jag försökte få bort det värsta prutandet genom att sätta en regel i Po.p gruppen om att prutning inte var tillåtet den första veckan. Tog bort den efter några dagar när det värsta hade lagt sig, många ville ändå ha kvar prutningen. Det som jag stör mig mest på är dessa småtior hit och dit och sen självklart de som prutar halva priset Skrikandes

Har inte upplevt att det är likadant i danskgruppen. Ska ni starta en ny lite hemlig grupp skulle jag gärna vara med även om jag inte skriver här lika ofta men läser desto mer.
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • annie dark

Jag vill gärna vara med i nya sälj och köpgruppen, inte så aktiv här men har shoppat och säljt en del på FB och inga klagomål har jag fått. Är själv petnoga med kläderna.

Köpte ett palgg på T som hade en fläck på, i övrigt i superskick. Mejlade säljaren och fick pengarna tillbaka och fick behålla tröja, Tvättade den igår med lte javex och ny syns fläcken knappt.

wzdg54t34vhcbvnvjki, dottern ville skriva lite .........................................

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17