• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-04 12:43:41 följande:
    Kyss
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:40:12 följande:
    jo jag är väldigt sugen på det efter de skambuden jag fått på vissa saker...
    Det säger sig självt att det inte kan finnas 700 personer som har lika höga krav på sina grejer som en annan har. FB har blivit lite av ett miniTradera vad det gäller skick. Jag handlar inte längre där,och framförallt inte av människor som jag inte vet vilka det är... Inte efter senaste hemskicket där jag specifikt hade frågat TVÅ ggr om det var blekt/luddigt..hem kom bleeekt,luddigt OCH helt spruckna tryck Hamnade i loppiskassen pronto!
    Rynkar på näsan
  • h80
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:49:30 följande:
    gärna men tyvärr är det för mkt löst folk där med nu Drömmer
    men där är i då mångs, bara 127 medlemmar
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:46:20 följande:
    emmsan kan inte imorgon Får se om jag o Sofia kör imorgon o Emma kommer själv på söndag, eller om vi alla kör på söndag.
    Åh kommer Sofia med? Vad roligt!
    Okej ni kan ju meddela när ni vet hur ni ska göra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:50:29 följande:
    efter pop gruppen får man skambud hela tiden på kläderna i dansktråden, så trist..
    ja jag blev riktigt sur där...100inkl. för en lammsuit i superfint skick när jag skrivit bud från 170pp...hur ids man liksom lägga ett sånt skambud ens? Varför skulle jag skänka bort kläderna på det viset så hon kan sälja de dyrare på tradera sen? (ja jag tror ju inte hon själv skulle satt 100inkl. i köp-nu!!)

Ska jag starta en ny låst grupp o så släpper jag bara in oss "stammisar"? Och de som man vet har skött sig i säljgruppen, finns ju de som knappt skriver här men som ändå köper/säljer mycket o är noga med skick o så.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:54:23 följande:
    ja jag blev riktigt sur där...100inkl. för en lammsuit i superfint skick när jag skrivit bud från 170pp...hur ids man liksom lägga ett sånt skambud ens? Varför skulle jag skänka bort kläderna på det viset så hon kan sälja de dyrare på tradera sen? (ja jag tror ju inte hon själv skulle satt 100inkl. i köp-nu!!)

Ska jag starta en ny låst grupp o så släpper jag bara in oss "stammisar"? Och de som man vet har skött sig i säljgruppen, finns ju de som knappt skriver här men som ändå köper/säljer mycket o är noga med skick o så.
    Tycker jag låter bra!
    Trist med skambud.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • MammaT

men kan man inte skriva i reglerna att man inte får ge skambud för det är ju sjukt att någon ens kommer på tanken speciellt som i ditt fall liljan med lammen dom ger man mycket för

• Kristyr

många grupper..

men det blir så...

om fler tycker det är bra så kör på!
  • Mamma till Simon
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:49:30 följande:
    gärna men tyvärr är det för mkt löst folk där med nu Drömmer
    vi ber vikkan slänga ut dem Flört
  • juliet

trist med skambud men det blir lite så är ju samma sak då man lägger saker på blocket., Ibland undrar man om dessa personerna skulle våga skambuda så irl .

hej hej allesamans.Skrattande
  • na96gen
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 13:06:19 följande:
    Tycker jag låter bra!
    Trist med skambud.
    tycker oxå det låter som en bra ide..
    Jag är en av dem som mest bara handlar Tyst och när jag ser vem jag handlar av så vet jag ju oxå hur skicket är bedömt.. Mycket svårare nu när det blir fler och fler hela tiden....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17