• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-07-16 21:58:58 följande:
    kuligt... här har ja nu problemet att galgarna e slut =S...förstår inte det.. fanns ju sista ja la in ren tvätt ahahahaha... lr så har maxens kläder förökat sig på ngt konstigt vis=p...

hmm måste verkligen se över garderoben , han å lillan ska ju dela men det komer inte funka särskilt länge hahahaha.....
    Kristyr skrev 2010-07-16 21:46:50 följande:
    ja det är bra pris.. Nej jag såg att inte nått fanns ledigt..

Men det kanske går att fixa?! ni behöver ju inte superstort familjerum eftersom bebis inte tar sååååå stor plats direkt.
    det e ju 2 spjälsängar.. alt 1 spjälsäng så får bebben sova i hårdliften r ngt....
    maxen i spjälsäng är ett måäste=P....
    hihi, känner igen det där med att kläderna förökar sig..........den senaste veckan har tjejernas kläder spritt ut sig från deras garderober till garderoben för yttekläder, byrån med handukar o vår garderob i sovrummet...
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-07-16 22:04:35 följande:
    Jäpp, det var jag
    Men skickade dom ju i tisdags. Kommer dom inte i början på veckan så hör av dig.
    oj, vad konstigt..........ååhh hoppas inte att de har kommit bort
  • h80
    jaGreksmurfen skrev 2010-07-16 22:03:07 följande:
    lite OT me hur mga tänker dra till plastisocks totala utförsälkning den 4-5 aug??
    lillan kommer ju vara 2 V då.. frågan e om man vågar ta dit en sån lite plutt=P...
    men e såå sugen på å dra dit å fynda 50kr plagget typ...
    jag ska dit Glad

min lilla var 3 veckor tror jag i våras när vi var där, det är pyttelitet rum, så inte alls mycket folk (typ som trapphuset på molo)
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-16 22:27:39 följande:
    Åhh är det superbilligt eller?
    jaaa, 50kr/plagg ¨på det mesta, mössor 20kr, vårens luvtröjor 150
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-16 22:31:08 följande:
    Du skulle inte vara sugen på att köpa lite till mig?Flört

Bor ju i fel del av landet som vanligt
    jovisst, inboxa mig
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-07-16 22:32:58 följande:
    hmm ja men då borde det gå om vi båda mår bra=)..
    Kristyr skrev 2010-07-16 22:22:16 följande:
    jaha... måste maxen sova spjälis, nån sån har vi inte haft sedan december

Bebben sover nog bra i mjukliften..

Åh plastisock, men nej ska inte dit....
    posten är superseg.......
    nja han sover i juniorsäng hemma....men det e ju kant på vet inte om de har det där... för ha en sprattlande maxen, en nyfödd som ska ammas å en karl isamm säng vet i katte nhehehehehe
    ja, säkert. Jag hade min lilla i bärsele o det var toppen. Det kom en del med vagnar, men de fick ställa dom utanför (rummet var för litet)
  • h80
    LJ2 skrev 2010-07-16 23:48:57 följande:
    vart e den?? vill med shoppa billigt =))
    plastisocks utförsälning i malmö
  • h80
    LJ2 skrev 2010-07-17 10:41:35 följande:
    men malmö e långt för o bara åka på den för mig =((
    tro jag Drömmer
    hmm.. *buda med nån*
    jag ska dit Glad  inboxa om du vill
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-07-17 11:20:33 följande:
    jag vill ju dit...kommer du köra dit??
    frågan e ju om man får lifta med från centralstationen kanske då=)??
    tro det e lättare att ta lillan på tåget än i bilen om man ska kunna plocka upp henne etc....
    jag kör, men jag vet inte om vi får plats i bilen.........framsätet är upptaget av stora tjejens bilstol o den går inte att ta bort, o jag ska ha min lilla med, så hon sitter bak. + en kompis som ska med. Du o din lilla behöver ju 2 platser. Men det kan hända att min kompis kan köra själv o då funkar det ju (om du har bilstol till din lilla med)
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-07-17 11:35:51 följande:
    jo tar med babyskyddet isåfall....
    vi kan ju se när det närmar sig ;)... om maken min släpper ibväg mej hehehe för  en shoppingtripp=P
    det kan vi göra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17