-
Jag vet inte... Varje gång jag beställt därifrån har jag fått mail sen om att något inte finns. Men det kan också vara att jag har beställd på dagtid när affären är öppen då. Då är det ju mycket svårare med den automatiska lageruppdateringen. Så vi kan ju hoppasLitenBlomma skrev 2011-03-06 22:48:41 följande:Tack!! Beställde en lurvoverall och en rainbowmössa till bebis. De har väl automatisk uppdatering av ordrar för mitt försvann från sidan direkt? Då hoppas jag att jag får det!
-
Det får man verkligen sägaButtelina skrev 2011-03-06 23:00:34 följande:bra pris
-
Absolut!anette 81 skrev 2011-03-07 08:04:44 följande:www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...
passar dessa en snart 3år tycker ni? -
Ingen aning tyvärr..anette 81 skrev 2011-03-07 09:17:13 följande:undra hur dom är i storlek? -
Om jag minns rättBellbox skrev 2011-03-07 11:48:51 följande:Får jag fråga; den där Molo-salgen, vad kan man förvänta för priser på lurvar
??
& deras långärmade/kortärmade tröjor?
Jr lurv: 200
baby lurv: 150
lurvoveral: 200
Vanliga tröjor/t-shirts (alltså inte sweatshirts eller så. Utan dom "vanliga") kosta 125 för junior och 75 för baby.
Danska kronor då. -
Ajabaja ringde idag. Tyvärr var jackan slut. Men det andra fanns. Gjorde ingenting, den var ju ändå mest ett köp för att det var så billigt. Vintern är ju snart slut och till nästa höst finns risken att den är för liten.
Men vinteroverall, katvig suit och Moloklänning för 580 kr. Känns fortfarande väldigt överkomligt
-
Åh... jag hoppar in och är OT som vanligt
Men jag är lite pirrig, men kan inte skriva om det på facebook.. Så jag måste pirra av mig (oj.. det lät snuskigt
) här istället!
Det är så här va att vi har ett hus... som vi inte bor i. Vi bodde där i 1,5 år men vi jobbade båda långt därifrån och det blev dyrt att pendla. Vi försökte sälja det men eftersom vi för det första betalat lite för mycket för det när vi köpte, samtidigt som vi lånade till lagfart och pantbrev, samtidigt som vi lånade 100 000 till för att sätta in en pellets-panna, så fick vi inga bud på det pris vi lagt som utgångspris (och absolut lägsta vi kunde tänkte oss att gå. Då skulle vi ändå stå med en skuld kvar på knappt 200 000).
Det blev i alla fall så att vi hittade några som ville hyra det av oss. Så sen Maj 2008 så hyr vi ut huset. Först till en familj och sen sen hösten 2009 till en annan familj.
Till hösten har den här familjen bott där i två år. Det betyder att dom får besittningsrätt och det blir jävligt svårt att bli av med dom. Det stressar mig!
Nu har vi velat i flera veckor hur vi ska göra. Försöka sälja? Flytta tillbaka? Och vi kan inte bestämma oss. Samtidigt som vi inte vill bo där huset ligger, så känns det jobbigt att sälja och släppa hus helt och hållet...
Idag har vi hittat det perfekta huset för oss! I byn där jag jobbade innan och där tjejernas förskola ligger. Utropspriset på det huset är samma som vi har i lån på vårt hus och det vi nu skulle kunna få ut för det (priserna har gått upp en hel del på dessa 3 åren).
Så nu är vi helt otåliga på att få komma på en visning... Sälja vårt hus och köpa detta istället!!!
Visst. Huset är inte det allra finaste jag sett i hela mitt liv. Men det är rejält, och.. bra! Och herre gud, tapeter och lite färg. Det är ju en barnlek.
Mattias är helt kär i den gigantiska verkstaden med tvätthall och allt möjligt
Så.. nu har jag fått pirra av mig lite
-
Hehe jaa. Nu får jag ju det att låta väldigt enkeltTjollabolla skrev 2011-03-07 22:17:10 följande:ÅÅÅ Spännande!!! Jag kunde inte sova på flera nätter när vi höll på med att köpa vårt hus, man blir ju helt nipprig!
NU ska jag sova däremot, fortfarande dödstrött efter helgen...
. och riktigt så är det ju inte. Mycket som ska klaffa!
Men det där pirret finns där onekligen till 100000% ungefär!!
Visning inbokad på söndag, men Mattias är iväg hela nästa helg. Så jag måste övertala mäklaren och säljarna att låta mäklaren ha en visning en kväll i veckan
Nattnatt!! -
Tack för tipset (eller inte kanskeängeln83 skrev 2011-03-08 09:02:14 följande:Sitter på fingrarna på LillaW och deras FB erbjudande...
Det blev dyrt)
Klarade inte av att tacka nej till det så det blev en klänning och några tröjor från erbjudandet. När jag ändå var i shoppen så tog jag tag i att beställa den lila klänningen och denimklänningen från NS. Det blev en jeanskjol från Rockefella också...
-
Kämpa motängeln83 skrev 2011-03-08 09:38:44 följande:He he, så lite så
Jag har sugen på några tröjor och t-shirts, fast jag ska försöka låta bli. Dessutom ligger Liam mellan storlekarna på Småfolk så jag tror inte det blir bra ändå
Kanske bra i detta fallet att han ligger mellan storlekar, men vad tråkigt ändå!
Det blev faktiskt bara Småfolk till Alva. En klänning i 86/92 och några tröjor i 74/80. Hon kanske inte kan ha dom toklänge (är inte så bevandrad i småfolk och deras storlekar) men det är då det är bra att passa på när det är billigt