Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Känns ganska skönt att läsa här och se att man ligger ordentligt i lä när det gäller ytterkläderna trots att jag nästan tycker vi har för mycket ![]()
Känns ganska skönt att läsa här och se att man ligger ordentligt i lä när det gäller ytterkläderna trots att jag nästan tycker vi har för mycket ![]()
Håller med och hoppas inte du menar att vi har för mycket. ![]()
Skulle vilja he en skinnjacka till A just nu. Även den fina kappan Ella fick skulle jag kunna tänka mej till henne.
Måste tänka efter vad de två minsta har här, för det är nog de som har mest
E har 2 lurvar, vantfleece, Molo softshell, skinnjacka, h&m kappa, MAT anorak, MAT skalbyxor, fix skalbyxor, pop skaloverall
A har 2 lurvar, Hummel softshell, 2 MAT anorakar (en ska nog säljas), fix skaljacka, fix skalbyxor, MAT skalbyxor
Var tvungen att räkna våra mössor lite snabbt, känns inte som att vi har så hemskt många, men jag fick det till 37, alldeles lagom ju
Kan ligga nån mer nånstans och skräpa också ![]()
När är det dags att använda skalkläder med fleece under istället för overall egentligen?
Sitter och kollar vädret på smhi lite och tydligen ska det vara minst +4 så gott som varenda dag framåt nu.
Känns ju lite varmt med overall egentligen då, men räcker det med skaloverall och fleece?