• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Åh, har planerat föräldrapenning nu för sista halvåret. SNYFT! Känns som det börjar närma sig jobb, det vill jag INTE. Tänk vad tiden går, Lia fyller 1 år på lördag!

LIllronya; Det printet är sååå fint! Vill oxå ha det, dock så vill jag köpa det live för trycker varierar som bara den ju... På en del är där bara några bilar längst ner och på andra börjar bilarna mitt på magen....

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-02-10 08:21:20 följande:
    Busbellan skrev 2011-02-10 07:56:51 följande:
    Tror scrapyard är den där med bilskroten
    Ahh, ja den är fin Färgerna ser jättefina ut. Det kanske vore nåt till storkillen. 
    Ja Milo tjatar om den varje gång han ser den i bt
  • ChokladMoshin

God morgon alla

Idag ska jag ta mig en shopping tur till Lindex, behöver tråksaker som kalsonger till sonen och pyjamaser till Mini, hua vad hon växer.
    Sen ska jag kika på skalkläderna
    Måste även gå till polisen och kolla om någon snäll lämnat in våran bilnyckel, fast jag tror nån tatt den ur min väska
    Håll tummsen, blir dyyyyrt med en ny annars.

Busbellan skrev 2011-02-10 07:56:09 följande:
    God morgon på er!
    Idag vaknade man och såg att marken var täckt av snö igen, inte kul
    Läste ditt inlägg lite snabbt och läste: MAKEN var täckt med snö. Tänkte men HUR gick det till
    lillronya skrev 2011-02-10 08:07:03 följande:
    Denna fina
    Fint print på en ännu sötare kille
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:31:27 följande:
    Godmorgon!

Åh, har planerat föräldrapenning nu för sista halvåret. SNYFT! Känns som det börjar närma sig jobb, det vill jag INTE. Tänk vad tiden går, Lia fyller 1 år på lördag!

LIllronya; Det printet är sååå fint! Vill oxå ha det, dock så vill jag köpa det live för trycker varierar som bara den ju... På en del är där bara några bilar längst ner och på andra börjar bilarna mitt på magen....
    Trist
    Jag har precis börjat planera för Mini
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:31:27 följande:
    Godmorgon!

Morning

Uff...förstår känslan. Jag försöker njuta av varenda sekund jag är hemma.

Håller med, lätt finaste pojk printet, men ja, köp det irl, beställde ju linnet till Liam och det var några bilar längst ner, inget på mitten och nån längst upp, hade helst velat byta men Liam var ju snabb att ta på det så det fick stanna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2011-02-10 08:37:46 följande:
    Morning

Håller med, lätt finaste pojk printet, men ja, köp det irl, beställde ju linnet till Liam och det var några bilar längst ner, inget på mitten och nån längst upp, hade helst velat byta men Liam var ju snabb att ta på det så det fick stanna.
    Trist med printet när det blir så.
    Vill ha T-shirt till pojken men vill nog också köpa det irl hur nu det ska gå till.....gillar INTE åka in till city.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-02-10 08:37:46 följande:
    Morning

Ja, med andra ord lär det väl inte bli något här för den butiken som har det i vår stad hade inget i hans storlek...

Ja man försöker ju njuta men åhhh ångesten är stoooor. Jag vill inte! Bläää!
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:54:21 följande:
    Ja, med andra ord lär det väl inte bli något här för den butiken som har det i vår stad hade inget i hans storlek...

Ja man försöker ju njuta men åhhh ångesten är stoooor. Jag vill inte! Bläää!
    Annars får du chansa Kom på efteråt att man kanske kunde skrivit ett mail och be om ett fint placerat print

Mh, jag har redan ångerst, och ändå är det typ 8-10 månader innan Meja ska börja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17