• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-10 12:08:50 följande:
    den gula är på gränsen nu och det är 104
    Ok. Då bör 110 vara bra nu. Vill ha den pistagegröna eller vad den kallas. :)
  • OsynligtSmåkryp

Är det storlek 68 man borde satsa på i sommarplagg till en liten som är 5 månader i början av sommaren?
    Hon är ju typ 57 cm lång och väger 4.3 kg ungefär, växer snabbt på längden så fortsätter det kommer nog tösen att bli lååååång.
    4 känns tokstort, det hade inte mina andra barn förrän dom var runt året och över...

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:01:15 följande:
    Det har jag redan

Däremot börjar jag ana att jag kanske måste sälja Colibribodyn och köpa en storlek mindre. Den ser superstor ut.

Är lite sugen på den grön/rosa ärmlösa bodyn också. De färgerna ser så fina ut. Vet någon om man kan hitta dem i långärmad body eller suit någonstans?

Butte- Superfina barn i fina kombosar! har glömt bort hur bra Pops ribbade enfärgade är. Måste kanske köpa några nya till Noel.

Smilla- Fina Svea i fin kombo!

tror den färgen bara kom som sådan "linne"body.. har inte sett nått annat i det färgerna..

vilken stl hade du på colibri, var det klänningen?
  • LitenBlomma

Åh vilka fina byxor! Jag gillar särskilt de mörkblå Buttes Alex har! Tror att det var sånna jag beställde till Ida igår. Men då borde 98 sitta bra på Meja?

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-10 12:12:36 följande:
    ja den ser med fiin ut. men gahh 600 för 3 BAStröjor känns ;)
    Ja, det är surt. Jag har tidigare köpt dem på rean. Känns lite mer prisvärt då.
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-10 12:13:18 följande:
    Är det storlek 68 man borde satsa på i sommarplagg till en liten som är 5 månader i början av sommaren?
    Hon är ju typ 57 cm lång och väger 4.3 kg ungefär, växer snabbt på längden så fortsätter det kommer nog tösen att bli lååååång.
    4 känns tokstort, det hade inte mina andra barn förrän dom var runt året och över...
    Ja det tror jag. Lea är 6 mån nu och har strl 68 fortfarande. nu har vi inte varit på BVC på en månad men sist (5 månader, samma storlek då) vägde hon 7880 g och var 65,5 cm lång. Sen beror det väl på förstås. Hur gammal är din nu då? 1,5 månad eller vad blir det?
  • Buttelina
    LitenBlomma skrev 2011-02-10 12:13:29 följande:
    Åh vilka fina byxor! Jag gillar särskilt de mörkblå Buttes Alex har! Tror att det var sånna jag beställde till Ida igår. Men då borde 98 sitta bra på Meja?
    det är samma som lillronya har på emilio men dom är mörka irl. jättefina! 98 borde sitta fin fint tror jag
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:16:38 följande:
    Ja det tror jag. Lea är 6 mån nu och har strl 68 fortfarande. nu har vi inte varit på BVC på en månad men sist (5 månader, samma storlek då) vägde hon 7880 g och var 65,5 cm lång. Sen beror det väl på förstås. Hur gammal är din nu då? 1,5 månad eller vad blir det?
    Men åhh orkar inte vänta till rean nu jaja nån får jag köpa nu.. en eller två
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:16:38 följande:
    Hon blir en månad idag, lillhjärtat. Hjärta Och hon har växt 5 cm sedan hon föddes.
    Men då kan jag shoppa på mig lite 68 då, sommarsuits och sådant borde inte bli för korta i grenen, hon borde ju rimligen stanna av lite med sitt växtspurtande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17