• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-10 11:36:58 följande:
    Åhhhh vilken underbar shopping!!! Det gul/rosa är verkligen fint! Nu måste du ha en colibri klänning att matcha suiten med!
    Det har jag redan

Däremot börjar jag ana att jag kanske måste sälja Colibribodyn och köpa en storlek mindre. Den ser superstor ut.

Är lite sugen på den grön/rosa ärmlösa bodyn också. De färgerna ser så fina ut. Vet någon om man kan hitta dem i långärmad body eller suit någonstans?

Butte- Superfina barn i fina kombosar! har glömt bort hur bra Pops ribbade enfärgade är. Måste kanske köpa några nya till Noel.

Smilla- Fina Svea i fin kombo!

• Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:01:15 följande:
    Det har jag redan

Däremot börjar jag ana att jag kanske måste sälja Colibribodyn och köpa en storlek mindre. Den ser superstor ut.

Är lite sugen på den grön/rosa ärmlösa bodyn också. De färgerna ser så fina ut. Vet någon om man kan hitta dem i långärmad body eller suit någonstans?

Butte- Superfina barn i fina kombosar! har glömt bort hur bra Pops ribbade enfärgade är. Måste kanske köpa några nya till Noel.

ja dom är verkligen fina!! måste ha cerise och blå till lillebror
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:01:15 följande:
    Det har jag redan

tack förresten
  • Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2011-02-10 11:41:25 följande:
    Hej tjejer! Skulle någon vilja vara snäll och lägga in en bild på ett barn med NS harem. Gärna någon i Mejas stl 97-98cm. Är det stl 98 då?
    Inte världens bästa bild (måste ha lyckats radera bilden från kalaset han var på för ngn vecka sen).

Noel är ca 102-104 och har här 104 i sina harem. Han skulle kunna ha 110 också.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-10 12:05:16 följande:
    tack förresten
    Buttelina skrev 2011-02-10 12:04:45 följande:
     Vilken storlek har han  i sina? 110? 116?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:31:27 följande:
    Godmorgon!

Åh, har planerat föräldrapenning nu för sista halvåret. SNYFT! Känns som det börjar närma sig jobb, det vill jag INTE. Tänk vad tiden går, Lia fyller 1 år på lördag!

LIllronya; Det printet är sååå fint! Vill oxå ha det, dock så vill jag köpa det live för trycker varierar som bara den ju... På en del är där bara några bilar längst ner och på andra börjar bilarna mitt på magen....
    JA det är superfint! Färgerna är fantastiska.
    ChokladMoshin skrev 2011-02-10 08:37:22 följande:
    God morgon alla

Idag ska jag ta mig en shopping tur till Lindex, behöver tråksaker som kalsonger till sonen och pyjamaser till Mini, hua vad hon växer.
    Sen ska jag kika på skalkläderna
    Måste även gå till polisen och kolla om någon snäll lämnat in våran bilnyckel, fast jag tror nån tatt den ur min väska
    Håll tummsen, blir dyyyyrt med en ny annars.Läste ditt inlägg lite snabbt och läste: MAKEN var täckt med snö. Tänkte men HUR gick det till
    lillronya skrev 2011-02-10 08:07:03 följande:
    Denna fina
    Fint print på en ännu sötare kille Trist
    Jag har precis börjat planera för Mini
    Tack
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:06:41 följande:
    Buttelina skrev 2011-02-10 12:04:45 följande:
     Vilken storlek har han  i sina? 110? 116?
    den gula är på gränsen nu och det är 104
  • lillronya
    LitenBlomma skrev 2011-02-10 11:41:25 följande:
    Hej tjejer! Skulle någon vilja vara snäll och lägga in en bild på ett barn med NS harem. Gärna någon i Mejas stl 97-98cm. Är det stl 98 då?
    98 cm E i stl 92. De är lite på gränsen nu så nästa omgång NS blir i 98.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17