Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Saraia skrev 2010-08-20 16:52:19 följande:
    jättebra tycker jag! ena dottern hade ett par i två säsonger o de höll bra! har köpt nu igen 399kr egentligen men med 30% på ett plagg nu + 10% i webshoppen så blev d bara 270kr!
    men visst är dom redan slut i webbshopen?
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Saraia skrev 2010-08-20 16:58:22 följande:
    nej köpte idag o då fanns alla stl!
    låg bara inte under fixrubriken
  • stökmamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-20 18:56:41 följande:
    Fick hem Katvigs lila/gula kläder idag...Usch, vad besviken jag blev! Den gula är ju inte alls en sån där fin gul som jag sett på bilderna...Mer åt det neongula hållet och det gjorde sig inte riktigt.
    Nåja, jag får shoppa andra märken i höst istället, var ju just den lila/gula jag ville ha!
    verkar som många tycker neongul är gult i höst men det är bra att veta , så blir det inge lilgul katvig här heller
  • stökmamma
    Tic1 skrev 2010-08-22 14:48:24 följande:
    Kan en smal tjej på ca 84cm ha katvigs velourklänning i stl 86??Vi har katvig randig tröja i rosa/grå som passar men vet inte hur klänningarna är i stl?
    Ja, inga problem. dom är dock  breda i modellen  men såååå fina
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-08-22 18:58:20 följande:
    haha, fick nyss en rolig fråga i mail ang. en jacka jag säljer på T
    Det står i auktionen att jackan är namnmärkt och personen undrade med vilket namn, alltså jag kanske är dum, men VARFÖR vill man veta det, hur stor är chansen att det är samma namn som den man själv hade tänkt skulle ha jackan
    Jag lyckades sälja en namnmärkt tröja till ett barn med samma namn ( inte något av mina barns utan en som jag dessutom köpt beg )
  • stökmamma

det va ingen som va sugen på en reima overall måste få fingrarna ur och lägga ut en massa *blä*

• stökmamma
    Jen80 skrev 2010-08-22 22:58:08 följande:
    Ååååh, kan inte låta bli att berätta... Imorgon ska jag ner till Malmö och kolla in Molos vårkollektion. Spännande!!!
    aaaaahh, va häftigt du måste hinta lite sen
  • stökmamma

Alla som älskar rååååsa har väl inte missat att fix har kommit med läckert rosa vinter jacka och byxa??
    *budget tips*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17