Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-09-03 18:21:00 följande:
    Ok, blir säkert fint!

Ja träff är jag gärna med på. Får se om jag kommer själv eller om jag tar med mig någon av barnen.
    funderar på ta med mig nån jag oxå eller kanske tom alla ja, R vill nog inte me , ja vi får se....
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-09-03 18:30:27 följande:
    Om jag ska på Underbara barn kanske jag får haka på er? Oskyldig
    självklart
  • stökmamma

Träff på mässan på lör, Kanonkul   lika bra man börja tala om det för gubben.... 

och Smilla, den overlla får vi ärva sen va??

näe, nu står 5+2 plankisar i ugnen....*mums* så vi kanske hörs senare  

• stökmamma

Gomorgon

Jen80, lider med dig, svinis är INGE roligt alls *ryser*  

• stökmamma
    Jen80 skrev 2010-09-04 09:11:16 följande:
    God morgon på er!
    Här ser ut att bli en hmmm, inte rolig helg. Sambon åkte och jobbade i morse och kommer hem imorgon kväll, Ilon och Ava verkar ha fått svinkoppor och jag står utan bil så jag kan inte åka och hälsa på någon icke barnfamilj .

MEN NÄÄÄÄEE!! Tänkte iaf att Liam kanske kunde åka till någon kompis, men så kom han precis nu och frågade vad han har här och pekade vid munnen. Lite rött och irriterat . Ava och Ilon har på händerna, som små vätskefyllda blåsor. Åh, får panik nu om alla tre barnen har det. Känns som att det sprids som bara den då. Ilon har haft det tidigare, men ingen annan har lyckats få något då.
    men du kolla även i munnen så det inte är höstblåsor....
  • stökmamma
    Jen80 skrev 2010-09-04 10:24:59 följande:
    Tjiho! Verkar inte vara svinkoppr utan någon virusinfektion. Ava har lite på fötterna och i rumpan. Så det ska itne vara någon fara. Och då är det nog bara något litet sår Liam har vid munnen. Åh, va skönt!
    skönt, men då kan det ju vara nån form av höstblåsor...... och det är smittsamt... men "ofarligt"
     skönt att slippa bråka med svinkoppar och mamman kanske kan få lite lugnare  

vilken mössa till regnbåge? Tjockare  
  • stökmamma

ni vana traderare, brukar utomhusbilder vara/bli  bra?  Alltså både bild mässigt( förrutomkamera och fotograf då ) och "intressant" som köpare? Hoppas ni förstår va jag menar 
    Funderar om man ska satsa på det fina vädret och knäppa ute

• stökmamma

å va less man blir, skulle göra en jättebeställning på ot byxor men det fanns bara två av ca 15 par som jag ville ha  {#emotions_dlg.djavulsk}
    tröstas , måste tröstas

• stökmamma
    Damien och Adrian skrev 2010-09-04 12:25:51 följande:
    usch vad tråkigt. Skulle du köpa 15 par?
    minst har ju många barn som är snudd på byxlösa, då är 15par inget
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-09-05 20:32:16 följande:
    Ha ha det här är riktigt illa. Säjer ju massa molo plagg för 1 kr på tradera i kväll

missade tajtsen.... 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17