Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-05-16 11:17:55 följande:
    oj hoppsan, redan då alltså.Ingen som har någon ide om vad som kan tänkas komm i höst ( blinkar och flörtar vilt)
    tyvärr iiingen aning hemligare än nånsin ju
    ängeln83 skrev 2010-05-16 11:50:08 följande:
    Jag är också nyfiken Speciellt på lurvarna då båda barnen behöver fylla på sina lurv jack/overall förråd, hoppas på massa fina färger.
    ohhh ja luuurvar i massor vill vi ha skulle vilja ha en apelsinorange och en gul {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 12:14:23 följande:
    Hej sötfisar! Tråkväder idag med... ÅHHH Orange lurv - JA TACK! Med turkosa kantband. Å katvigs mössa till det... *drömmer* Alla Milos lurvar är på gränsen till för små, men dom får hänga med tills dom nya kommer. Hmm till Lia skulle jag vilja ha en rosa med lila kantband eller tvärtom... *mmm*
    rosa med lila kantband finns ju nu {#lang_emotions_tongue_out}. hmm turkosa kantband hade varit fint, eller gula och då turkosa tassar. vi har ju den turkosa lurven med orange kantband till katvigs mössa

eller åh en orange med lila kantband {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 12:17:14 följande:
    Tråkväder här också...bjöd just in oss på middag hos mamma sen blir det en tur ut till sommarstugan, Liam vill visst hjälpa moffa med veden Här är lurvarna också på gränsen, eller för små, rensade bort 4 st 98:or förra veckan Så nu har han bara den gröna från våren i stolek 110 kvar, även den börjar bli lite kort, konstiga storlekar det där.Åååh, ja en riktigt rosa med lila kantband, fiiiint, o tvärtom också, o kanske en riktigt sol gul med rosa kantband.
    jaaa en solgul med rååsa mums
  • Buttelina

eller en orange med rååsa kantband eller en lila med orange

• Buttelina

smilla: söta bussvea

pepper: söta lillan!! satan vad lik hon är dig!! blir bara mer och mer lik för varje gång man ser henne

• Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-05-16 21:07:37 följande:
    Tycker du att hon blir det? Ja, du har kanske rätt att hon blir lite lik mig. Har sett ut som sin pappa mest innan om man bortser från hårfärgen Har du också salgfeber?
    jaa nu tycker jag det.. men jag har ju inte sett hennes pappa men man ser ABSOLUT att det är din dotter
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-05-16 21:07:37 följande:
    Tycker du att hon blir det? Ja, du har kanske rätt att hon blir lite lik mig. Har sett ut som sin pappa mest innan om man bortser från hårfärgen Har du också salgfeber?
    och JAAAA jag har salgfeber. jäkla SKIT att man inte fått datum
  • Buttelina
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:20:16 följande:
    Nu behöver jag "akut" hjälp! Är det någon som har en bild på ett barn som har Mini a ture`s våranorak på sig? I webshopparna finns den bara på bild ju...
    tryck på visa endast på aliaset "lillronya" i vår bildtråd. hon har en sån
  • Buttelina
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:20:16 följande:
    Nu behöver jag "akut" hjälp! Är det någon som har en bild på ett barn som har Mini a ture`s våranorak på sig? I webshopparna finns den bara på bild ju...

hittade bilden i bildis . denna menar du eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17