Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-27 14:30:32 följande:
    Fin! Synd att jag missa den.
    jaa jättefin
    Kristyr skrev 2010-05-27 14:35:49 följande:
    den är MIN nu
    fiint köp!!
    h80 skrev 2010-05-27 14:40:12 följande:
    strandhuströjan ligger på fb, är alldeles för stor för att den ska få ligga i växalådan, men printet är ju sååååå fint. njae, har inte helt bestämt mig, men det är bara en 86 (stor iochförsig) jag hittade bara 68:or, kostade 100kr
    åhh sugen.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-05-27 14:45:34 följande:
    Känner att jag blir eller har blivit eller kommer bli ännu mer unisex till storebror
    hehe lätt hänt
  • Buttelina
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-27 17:11:22 följande:
    Hej,Hoppar in här och chansar på lite råd ang velourklänning från Katvig... Om ens tjej är drygt 1.5 år nu (2 i september) och har 86 på kortärmad velourklänning nu, vad kan hon tänkas ha för storlek om 1 år (!!!) när hon alltså är drygt 2.5?Hon är normal-kurve-lång. Räcker 98? Blir 104 toktok stort?? Någon här som kanske har en drygt 2.5 årig liten dam med just katvig velourklänning??Hoppas på lite råd. Lokala butiken har utförsäljning på grön/grön och lila/vit randiga och dom är så fina så...Tack på förhand...
    ta 98 inte 104 det kan min dotter ha som är 4.5 år
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2010-05-27 17:54:51 följande:
    Ahh... har kollat i bildtråden och man blir ju sjuk!! Så mycket fina kläder! Hm.. kom på.. att jag nog måste ha tag i en liten regnbådebebismössa.. Bebis på g i magen (dock bara i vecka 9 imorgon) så det e kanske dags att börja samla lite. Älskar ju regnbågetyget!
    åhhh grattis
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2010-05-27 18:01:23 följande:
    Tackar! :) Känns overkligt! Fast tröttheten jag känner är inte verklig!!! Å vet ni... Dettta blir första gången som jag kommer köpa danska barnkläder till bebis!!Visste inget om det sist!! Det blir lite extra roligt nu! ;)
    ihhh massa minimolosar
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-05-27 20:18:22 följande:
    Nån som har lust att hjälpa mig I mitt galleri i standardmappen ligger två bilder på August. Det är tänkt att bli ett kort till hans resurs när han slutar dagis, men vilket ska jag välja?
    håller med lillronya
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-27 20:47:52 följande:
    Godkväll flickor.Hemma från en hel dag i Jkpg men lite shopping Hittade som vanligt inget till mej själv, mest till Meja Herregud, henne skulle jag verkligen kunna handla hur mycket som helst till, speciellt nu med alla fina somriga klänningar *gulp*Slängde in en del av shoppingen i BT, ni får säga till om det blir för mkt ot O tyck gärna till om kläderna jag köpte åt henne till min mormors 85 års kalas
    åhhhååå finaste småfolk klänningen ju
  • Buttelina
    Milliz skrev 2010-05-27 21:34:11 följande:
    Vilken underbar shopping i bt! Jag är så avis på er som kan åka på salg Och Butte om du någon gång tröttnar på badges huvklänningen så säg gärna till
    jaaadå
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-05-27 22:06:01 följande:
    och den andra huvklänningen med siffror på kan hitta hit då såå fin!
    hahaa ok ska försöka komma ihåg er alla

har du fått besked från liljan? om hon fick tag i godis linne till dig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17