Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-03-22 20:45:06 följande:
    På tal om Gemstone, det är ju totalt underbart det printet! Lia har haft sin suit idag, hon verkar inte gilla den dock. 3:e gången den används och även 3:e gången hon skiter ner den ända upp på ryggen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-03-22 20:42:55 följande:
    Ja det är skitsvårt när man inte vet om man ska söka hjälp eller inte. Hon äter ju knappt nåt, flytade funkar och gröt och när hon har hostat så börjar hon gallskrika, så därför funderar jag på om hon har ont i halsen... Men vem vill äta när man har feber å andra sidan. Nåja, jag får vl ringa o prata med dom o se vad dom säger helt enkelt.

Åh, kan inte fota nu, Milo var noooga med att dom skulle hängas in i garderoben . Det var surf-tshirt, bilskot tshirt och corvetterna. Corvetterna tyckte väl jag var så där, men Milo valde den och han älskade den. Sen hade jag beställt en katvig keppa med, men fick fel, jag hade beställt aqua/blue och fick blue/aqua. Hmm inte konstigt att det blev fel liksom, dom kanske ska variera namnen liiite mer
    Åh fina aqua/blue! Den mössan fick vi hem igår, alldeles underbar!
    Måste nog beställa nån mer sån keps tror jag, Ella har en men det kan ju behövas nån mer, de är ju supertuffa
  • Busbellan

Nån som har vanttips?
    Tycker det är för tjockt med de vattentäta vintervantarna nu och tunna typ fingervantar blir ju blöta med en gång.
    Finns det nåt som är lagom att ha nu? Vill inte ha galonvantar
    Nån som har tips?

• Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-22 21:26:56 följande:
    I´m here!
    Bra då sitter jag inte här alldeles själv
  • Busbellan

Idag fick vi äntligen tiden för Noras gastro, inte kul när barnen ska sövas, men bättre att hon får göra det sövd än vaken för hennes skull.
    Sen är det väl bara att sätta igång och lära sig allt glutenfritt

• Busbellan
    H I L L A skrev 2011-03-22 21:33:37 följande:
    POP skalvantar är perfekta !! Vattentäta men ganska tunna
    Googlade mig fram till dem men enligt vad som stod i webshopen så är de inte vattentäta utan bara vattenavvisande, men det kan ju vara helt ok det också

Däremot hade jag gärna haft nån annan färg till Ella, A kan få blå men jag vill inte ha samma färg och rött skär sig lite till hennes rosa skaloverall
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-22 21:33:36 följande:
    Skönt att de går framåt!

Jag ligger här på soffan och börjar bli orolig för min mage.. den mår inte som den borde och har inte gjort senaste veckorna.. har haft bekymmer tidigare men trodde jag va bra nu...
    Köpte du något som skulle hjälpa mot magen eller struntade du i det?
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-03-22 21:38:53 följande:
    alla testar Augusts sittstil

pops vantar har jag funderat på, och tycker du Hilla att dom är bra så kanske man ska slå till, synd bara på tråkiga färger  
    Ja såklart är det det alla gör och allas respektive undrar vad fan deras fruar håller på med

Ja, de hade väl kunnat göra de vantarna i samma färger som skaljackorna eller nåt sånt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17