Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-05-30 21:33:25 följande:
    Åh vad jag tänkte på er alla när jag satt i mitt flyttkaos..suck Vi måste ha en ickesalgrelaterad träff snart så att vi kan tjöööta(och dricka alkohol)

Utan hund då?

Vi saknade dej!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-05-30 22:00:10 följande:
    Godkväll! Kikar in för jag kan inte sova när sambon är iväg över natten :-/

Grattis till alla fynd ni hittade på salgen! Grymt avis på en del! Men fick en del fint från grekis iaf Tack gumman {#emotions_dlg.flower}
    Önskar så att jag hade kunnat åkt eller iaf skickat med mer pengar men men...jag har ju annat att tänka på...11 dagar kvar nu! Jag har ständiga fjärilar i magen o drömmer mardrömmar...o de i min närhet går jag på nerverna för att jag är orolig och velig över allting.
    Men snaaart är allt över o då kommer jag tillbaks till er goa pölsekärringar Hjärta
    Åh är det bara 11 dagar kvar?
    Spännande!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-05-30 22:08:36 följande:
    ja o tro det eller ej, men brudklänningen i strl.38 PASSAR!! Brösten är på gränsen att de får plats men så får det va
    Trodde aldrig jag skulle lyckas... idag visade vågen -32kg!

Felipe tycker vi ska gifta oss OFTA
    Åh bra jobbat!!
    Vill se bilder sen, ok?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-05-30 22:21:33 följande:
    Ja Grekis eller Everlonn får väl bidra med någon bild Jag kommer ha huset fullt av sydamerikanare några dagar efter bröllopet o sen åker vi på "bröllopsresa" haha. Åker på Metaltown i göteborg Jag har nu kvalificerat mig som bästa tjejen EVER enligt hans skolkompisar efter jag överraskade honom med biljetter dit som bröllopsresa
    Ja då har du att göra såklart.
    Kan tänka mej att du är bäst nu!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-31 20:50:21 följande:
    Hej hej, har ni också hittat in nu
    Ja
    Har det varit tomt idag?

Vi har ju födelsedag så vi har kalasat lite.
    Överlämnade presenten och har en lycklig unge.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-31 21:09:30 följande:
    Vad fick hon då?
    Efter många och långa diskussioner så fick hon sin efterlängtade tatuering.
    Men den är inte gjord än.
    Hon fick tillåtelsen i present och vi kommer att betala den och följa med och göra den.

Och så duckar jag eftersom vi är på fl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17