Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hej!!
    Ser att ni diskuterar blöjfritt.
    Ella har ju varit torr nästan ett år nu, men de senaste månaderna har det verkligen gått uselt.
    Hon kissar aldrig ner sig helt, men några droppar i trosorna kommer det nästan varje gång innan hon får för sig att gå på toaletten.
    Vet inte vad jag ska göra längre, hon har liksom inte tid att gå på toa.
    Och just nu är allt så upp och ner här hemma så jag känner att jag inte har det tålamodet jag skulle behöva utan blir irriterad på henne när hon aldrig kan gå på toaletten innan det är för sent.
    Har försökt det mesta. Påminna jämt, gå regelbundet, muta mm mm men inget funkar. Vad ska man göra???
    Bajsar gör hon dock aldrig i byxorna

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:47:52 följande:
    hmm jobbigt=S... tro dock det växer bort....tids nog men jobbigt e det juh..tro det blir en runda till kosta outlet imorn=P...... tro de fått in nya pop nu ska ringa på morgonen innan dock=P... behöver massa jamasar til maxen det e verkligen akut nu=S.. han äger 3 jamasar å dem är på gränsen....
    Åh, låter kul!
    Men jag tror jag sparar mina pengar till nån gång i maj nu
    Vi ligger lite back på lönekontot nu också, sambon var ju hemma typ halva februari med Ella. Pengarna är ju tagna från hans lön, men inga pengar från fk än
  • Busbellan

Söta Svea i BT!!

Sånt lego ska jag tänka på när det blir dags att köpa födelsedagspresenter tror jag, det hade nog gått hem här också

• Busbellan

Funderar på en tur till Osby nästa helg. De har ju sån fabriks outlet där en gång om året eller nåt sånt och det skulle visst vara i helgen.
    Fast då får minsann fk se till att sätta in våra pengar först

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 21:21:37 följande:
    Ja det är verkligen toppen! Min sambo tycker att våra barn har alldeles för mycket leksaker, men i går kom han o sa att det var bra att jag köpte det där till svea Ungen är ju sysselsatt från morgon till kväll.
    Låter bra det
    här är egentligen den enda leksaken Ella leker lite med pippihuset.
    Hon springer mest runt och galopperar och leker häst
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-10 22:01:14 följande:
    Fabriksoutlet??
    Ja, massa briosaker
    Både större saker som vagnar och sånt och så leksaker.
    Ska se om jag hittar sidan där man kan läsa om det
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 22:03:57 följande:
    Åhhhhh i dag har jag bokat en ny vagn
    Vad blev det?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 22:06:33 följande:
    Åhhhhh då kanske det finns några tåg till deras tågbanor? *fört*
    Det kanske det finns
    Säger till om jag kommer iväg
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 22:07:42 följande:
    En ROSA brio sitty. En enkel. Har ju en dubbel (oliv), men lite jobbigt att köra den när jag bara har ett barn med mig.
    Åh så fint!!
    Funderar på vad vi kan tänkas behöva för vagn.
    August behöver ju fortfarande åka vagn då och då. Än så länge får han plats i racen, men inte länge till. Men det finns nog inte nån som kan ta längre barn. Det är benlängden som är problemet.
    Vill inte ha nån sån där klumpig sak man kan beställa genom hab
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-10 22:09:08 följande:
    Hej i tråden!!Måste ju berätta att idag föddes den lilla bebisen som ska ha de sööööta små suitsen jag har köpt. Å vad det ska bli roligt att se om de gillar de!
    Åh, vad kul!!
    vad blev det för suits?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-10 22:16:23 följande:
    Men vagnarna från hab är ju jättesmidiga! Svängbara framhjul och lätta som 17. Fast inte så snygga förstås...
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 22:11:53 följande:
    Men du jag jobbade som avlösare åt en kille med funktionshinder för många år sedan (i sverige) och han hade en sulky vagn, som brio sitty, men större. Gör smidig! Har inte ditt hab sådan?
    Får kolla upp det igen då
    Jag vet bara att jag INTE vill ha såna som jag sett andra ha, ser sjukt tunga ut, men det finns såklart andra också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17