Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Måste nog med gå igenom sommarkläderna lite
    Undra hur man ska få in dom i garderoben också

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-04-18 17:09:52 följande:
    haha.. ja, här blir det intressant..iaf i lillans garderob!! max har ju 3 stora garderober!! så inga problem där inte.. sen har han ju typ.. alla sommarlinnen i t-shirt med han behöver så blir att byta ut där med.. =)) hon har ju bara 1 sån vanlig.. typ vit.. o ALLT ska få plats i den???? o så litet rum med, så ställer jag in en byrå så försvinner lekyta, o den behöver hon.. ! rensa "vanliga" märken, o in med molo dock gillar jag de enfärgade till o matcha med ju.. hmm.. *knepigt läge*jag som skulle fortsätta forta till t.. MÅSTE få ut !!
    ja, Ell har med bara en garderob
    Det är 3 garderober på hennes rum, men i de andra två har vi massa annan skit.
    Får knappt plats med kläderna nu, så hur vi ska få in sommarkläderna det vet jag inte
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-04-18 17:22:16 följande:
    rensa ur "den andra skiten" ? iaf i en av dom =)) så slipper du rensa ur kläderna
    Ja, fy för att behöva rensa bland kläderna
    Och mer lär det ju behöva tryckas in efter salgen

En hel garderob är typ full med gamla papper, sambon tycker man behöver spara på alldeles för mycket
  • Busbellan

Nu har jag inventerat lite bland Ellas sommarkläder. Ungen har 33 par shorts/knickers att använda i sommar. Tror nog det kommer räcka va

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-18 18:56:11 följande:
    Oj, jag har inte ens köpt ett enda par än
    Det är endel från förra året, sen är det massvis med molo babybyxor
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-18 18:59:19 följande:
    *räknar * 10 veckor sommarlov a7dagar=70 dagar, 20 kalla= 50dagar 50dagar varav minst 30 behöver dubbla ombyten pga spill/lek  så då krävs minst 30 klänningar oxå  
    Vi har nog ca 20 sommarklännignar också, så då borde det nästan räcka, bara några till då
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-18 19:00:32 följande:
    Busbellan: hur har det gått med zillstar? fick dina saker?
    Japp, alltihop....och just det, där var ju ett par knickers till
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-04-18 18:59:43 följande:
    inte så mycket min har 33 klänningar till sommaren  tycker det e en ganska.. ja.. bra summa *eller så har dom en mamma som e för mycket tokig?? haha*
    hihi, det låter lagom, Ella har bara ca 20 sommarklänningar, men så är hon ingen klänningtjej heller
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-18 20:55:22 följande:
    Hej hej!Verkar vara möhippa på gång. Vi valde att fega ur och gifta oss hemligt. Delvis för att slippa sånt.
    Ja, jag är ju inte ens gift
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17