Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-24 20:16:43 följande:
    tjejer lite assistans....handlade från zillstar den 20/4... BLEV 2 ORDRAR SOM JAG VILLE HA SAMFRAKTADE oj ursäka sora bokstäcver =P.....mailade dem om det , samt så ville jag ju vet aatt allt fanns innan jag betlalade...har ju nte fått svar än... hur ska jag göra?? ska jag betala in båda ordrarna minus 1 frakt, eller hur hade ni gjort... ser att tjej rainbow summer suiten e borta iaf i st 56 ;) men e ju inte säker på om det e min order som plockat den :S....
    Maila igen eller ring. Hon är snurrig, men bra att ha att göra med. Jag och JsN samfraktade både på 30 och 50 % utan problem.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 21:51:44 följande:
    Bara jag som sitter ensam ikväll? Sitter och spanar barnvagnar...igen Sambon sa att P&T:n var den sista barnvagnen som kom in i detta hus men där har han fel
    Inget...

Inget på tv'n. Ingen här. Ingen på FB. Maken jobbar, Karla sover hos mormor och Svante somnade till slut. Just nu borde jag njuta, men känner mig lite stressad av att inte ha nåt att göra. Vägrar göra nån nytta, typ städa... Kanske ska förbereda en Pro...? Tycker inte att det händer nåt på FB, iaf inte efter några dagar inne i mängden.
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-04-24 22:00:29 följande:
    är så sugen på randiga ....men hur många summersuits behöver man?
    Minst den iaf
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:09:03 följande:
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar.Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Been är fantastisk att köra, men ändå lite knixig på nåt sätt eftersom den är så lätt. Och den har ju liksom Cam BRA stötdämpning i framhjulen så den kan ju "fastna" upp för trottoarer och liknande, men det är en vanesak. Jag tycker både Bee och Cam är skönare att köra än PT. På plant underlag gliiiiiiider Been fram. Oh, sweet {#lang_emotions_heart}.
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-04-24 22:13:33 följande:
    det krävs ju ett par st=P... tro v´jag har 6-7 stsuits till maxen än så länge till sommaren.. sen fyndar man ngt på salgen så blir det ju ngn mer ;)....ängeln: bee e en go vagn=) sen finns ju ståbräda till den med nu=)stormis: jag e ju på FB... hehe... här e med jättelugnt nu när max sover=P.... så hyperaktiv han varit idag har  han inte varit på länge=P....
    Jo, men du måste ju ha tröttnat på mig nu
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:17:16 följande:
    Naeh jag gillar den inte som singelvagn. Helst vill jag ju ha en vagn så jag kan ha Meja mot mej men några snygga sådana finns ju inte, förutom Been då kanske, men det måste vara en skön promenad vagn som man kan ta sej fram i skogen med. Iof borde jag inte tänka på ny vagn till Meja nu eftersom hon total vägrar vagn just nu.Ha ha, ja men eller hur, att dom inte kan förstå det lixom?
    Camen är lätt bättre än Bee i skogen {#lang_emotions_undecided}. Ge Cam en chans igen, sittkomforten för en liten där i är ju enormt bra. Meja kommer älska den, jag lovar. Med rååååååååååååsa suffla så klart. Bästa!!!
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:27:22 följande:
    Hum, ja då går ju Been bort.Men alltså jag fick verkligen spatt på Camen, den är tok snygg men vi kom ju för sjuttsingen ingenstans. Kom ju inte ens in i Varbergs fästning i somras, sambon var vansinnig och skrek: Blocka skiten så fort vi kommer hem!!!
    Hälsa honom att du nu lagt ett promenadstråk där med platt sten för hjulburna typer . Blev klart i höstas tror jag, hi hi. Men inte "ens" Varbergs fästning, hur ofta går ni där . Mutsy då? Det var min första vagn, de har liknande, fast med rejäla hjul fram. Eller hade iaf då.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:54:04 följande:
    *asg* Lite dum liknelse kanske? *skrattar igen*, jadu, vart 10:e år eller sisådär Men guuuud så bra, då måste vi ju nästan åka dit i sommar igen ju, vi kom ju lixom inte in där sist Mh...har Mutsyn vändbar sittdel?
    Jepp. Inte alla varianter, men de flesta. När jag var aktiv hade de en Slider (tror jag) som ser ut som en Cam fast med större framhjul. Jag hade två Mutsys så kvalitén är bra. Eller var iaf på de vagnarna. Inget "plastigt", men lite tyngre vagnar.

Å drar ni hit igen får du hojta först .
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 23:00:31 följande:
    Låter ju lovande, ska ta mej en närmare titt på dom då Bra kvalite är ju ett måste, det var nog därför jag var lite besviken på vagnen, tyckte mer den kändes som en budget vagn på nåt vis, ranglig och eländig Ja absolut, du kanske kan ge oss en guidad tur i fästningen? Vi tar nog en tur med termosen till västkusten i sommar.
    Ok, Cam lite ranglig i modellen, men inte budgetranglig {#lang_emotions_surprised}. Det är du som är van vid pråmar .

God natt, ska försöka få 3 h nu innan det är dags för nästa vrål. Eller iaf en....
  • Stormis
    AochJsMamma skrev 2010-04-25 08:38:47 följande:
    Godmorgon! Här sover Alexander fortfarande *kors i taket*Ser att ni pratat vagn, så var ju tvungen o kolla in nya Bee +, varpå sambon hojtar "kollar du på ny vagn igen!!??"
    Hälsa honom att det har inte han att göra med .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2010-04-29 14:54:20 följande:
    lillebror 90cm i 98/104
    Den lila är ju dock ganska liten i stl tycker jag. Inte som de som kommit nu senaste året.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17