Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Butte, vilken storlek ska jag ta till Milo i lila katvigen?? Kan han ha 104? Det borde han väl? Annars är 116 nästan o det lär väl bli enormt...
Butte, vilken storlek ska jag ta till Milo i lila katvigen?? Kan han ha 104? Det borde han väl? Annars är 116 nästan o det lär väl bli enormt...
Äh nu blev det en 104. Och en sommarsuit till Lia i samma fiiina lila
. Tog 68, borde passa i sommar...
Butte: Åh jag vet inte allt jag shoppat, men det är mest ot. Leggings, enormt många klänningar
, bodys, byxor... Kul med paket
Bubblan: Jag vet hur det känns, jag är oxå supernojjig på sånt. Man får ta en dag i taget helt enkelt... Det kommer säkert gå jättebra!!
Godmorgon!
Inledde morgonen med shopping på Pixiekids rea
Plastisock body och leggings i fiiina lila/gula. Hoppas nu bara inte det är så enormt stort som plastsock varit innan för då lär det väl inte passa förrän till hösten...
Ser att det pratas salg. Jag har fått acceptera att det blir ingen salg denna våren för mig. *SNYFT*
Godkväll!
Hade visst vunnit ytterliggare 2 auktioner på Tradera nu när vi var iväg. Himmel, vad jag väntar paket. Tur jag är hemma om dagarna
Allt bra med alla?
ÅHHH GUUUD Helena vilken SÖÖÖÖTNOS!!! Vill se massa bilder sen, finns nästan inget ljuvligare än valpar!