Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-10 12:52:05 följande:
    Tur att jag redan har allt ur kollektionen
    Jag har faktiskt inget ur våren kollektion! Å alla Milos Ns jeans är på väg att bli urväxta, det är bara 98 i dom och han är 101 cm lång... Så han förtjänar väl lite wct Dock fick jag ta 110, men det ska nog gå
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2010-05-10 13:15:37 följande:
    åhh e med så nära att falla ... men behöver ju mina små ören till salgen =p...åhhh elak elak ocikatt å skicka länk sådära =Ptro det blir å lägga ut lite mer på T =P..... får man ngt om man har klädpaket med icke kända märken tro ni??har ju en hel del jamasas (beg) sen en del tjejkläder helt nya som jag vet att ajg inte kommer attanvända till lillan...
    Med tanke på mina fynd dom senaste veckorna, så nej. Jag har köpt nya lindex, name it och åhlens kläder för 20-30 spänn. Så lägg med högt utrop isf om du inte vill skänka bort det... Fast jag gillar ju det såklart
  • Tjollabolla

Godkväll! Jisses vilken kväll! Båda barnen sover kl.20! Å ikväll har jag testat att lägga Lia i hennes säng, annars har hon sovit hos oss i soffan tills vi gått och laggt oss. Men än så länge sover hon... Hoppas nu hon inte vaknar snart och är urpigg för så tidigt brukar hon inte somna...

Vad händer här ikväll då?

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-05-10 22:14:24 följande:
    Hjälp mig nu tjejer!Försöker med tagga en småfolkströja på fb, men jag fattar verkligen inte hur man taggar. det står ju inte någonstans så om nån kan förklara för mig så vore jag tacksam
    Du klickar på Tagga kortet, står nere till höger under kortet. Sen klickar du på bilden, då kommer det upp en lista på namn. Välj ditt eget namn, sen är det klart!
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-05-10 22:30:36 följande:
    Men det står inte tagga kortet där
    Alltså det står inte direkt under kortet utan längre ner till höger... Står det inte där???
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-05-10 22:36:45 följande:
    Jo, nu gör det det Var tvunegn att klicka på "gilla" i gruppen först innan jag kunde tagga bilden
    Ahh va skumt, det gjorde nog inte jag... Hmm eller?? *förvirrad*

Nu blir det sängen här! Lia sover fortfarande så jag ska ge henne lite mat o hoppas på att hon sover vidare hela natten sen...

Natti!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-11 12:09:08 följande:
    Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande Har bara aldrig tid för tråden längre...Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.Massor med underbara bilder i bt!!Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen
    Det var bra! Milo gick upp 1kg på 2 veckor när han började få ersättning Vi var oxå på bvc idag, Lia hade bara gått upp 20 gram på 2½ vecka... Så jag måste börja ge mer ersättning, hon blir inye nöjd på amningen direkt längre heller...
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2010-05-11 13:11:23 följande:
    Goddagens tjejer! OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv.  Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
    Skånes djurpark kanske om det är fint väder?
  • Tjollabolla
    MiniM3 skrev 2010-05-11 15:03:39 följande:
    Tjolla, var det inte du som ville ha kik-kid klänningen från småvi? dom rear den nu :)
    JAaaa det var jag! Underbart glad blev jag

Så nu är den beställd Tog 68... Kanske blir lite stort, men hoppas det funkar ändå. Hon är ju bara 62 cm, men helst vill jag ju att den ska passa i sommar med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17