Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:01:26 följande:
    maxen har 80 i sina haremjeans å dem sitter kanon.... sen har han 86 i ns jeans med men dem ramlar ner  rätt ofta så man får dra upp dem på han å då e han ju inte så smal.. mudden går över lilla bumben =)..försöker dra åt men tycker inte det hjälper jätte mkt..¨så jag diggar hans harem bäst eftersom de sitter bäst=)...har tyvärr inga shorts än, liljan har köpt ett par å jag befarar att dem vatt förstora va i valet att ta 80 eller 86 där..ångrar mej nästan lite att jag tog 86.. tror han kommer simma i dem =S.... vill itne att det sak se ut som försmå byxor =P...hihi 
    Ja M har ju 74 i harem och hade kunnat ha 80 i vanliga NS jeansen, jag tycker det är snyggt när det är baaggy Får maila och höra, annars får vi köra på 80 så får hon väl ha dom nästa sommar Haha
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:02:02 följande:
    NICE =)... men om salgen e om 2 mån ja då får du palla dej ner ....250 mil ej u inget..=P
    Haha nä 250 mil är ju en liten bit
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 16:41:02 följande:
    Ja jag har varit sugen på det nu i flera dagar, å idag blev jag ilsk när han föreslog nåt annat Tack söta Bruna lilla björnoverallen verkar komma till användning ändå   HOPPAS jag!  *nojjig som tusan*
    Så myyysigt Den är som en go liten nallebjörn, hade velat ha samma om Milla får syskon någongång Fiiinaste bebisoverallen!
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-05-03 19:33:41 följande:
    Tips, denna kan nog bli billig med tanke på rubrikenwww.tradera.com/Katvigtroja-i-strl-74-auktion...
    Lägger i minnes, alltid bra med såna Inte den sista! Mellersta kanske, mest diskret Haha, men det kanske inte var det du var ute efter
  • solouniko

Bubblan - Röstar på turkos/vit Katvig, den är såå fin och helt klart unisex

Men jag hållr med er andra, jag trodde jag var väldigt unisex innan men när den lilla flickan väl kom så var det inte samma sak Nu när hon är större har hon mer unisex, hajar är en av favvoplaggen nu. Men inte som bebis, då var det mkt råååsa

• solouniko
    Buttelina skrev 2010-05-03 21:44:29 följande:
    håller meeed!! jag hade inte tagit på turkos/vit på en liten flick bebis
    Åh joo, den är fin och unisex tycker jag Men det är klart, väljer man mellan råååsa och turkos så är ju valet givet
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:45:50 följande:
    Men den finns ju inte på erbjudande Tänkte slå till på några hos funky jue
    Jag vet, men det var mitt bästa förslag Haha! Måst jag välja mellan dom så helt klart grön/grön! Blått är INTE min kopp te Bläää!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:51:12 följande:
    Blått e ju så himla fint!! Skulle vilja ha Katvigs gamla blå/blå ränder  *mums*
    Gillar inte blått alls faktiskt. Turkost isånt fall, det kan jag leva med
    Buttelina skrev 2010-05-03 21:52:43 följande:
    jo absolut är den unisex, men när det gäller en pyttebebisflicka så är det rosa/lila som gäller i min värld
    Joo. Men åh rosa/gula randen har ju Milla inget i. Den är ju suuupersnygg!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-05-03 21:55:05 följande:
    jag älskar orange/vit och ohh en massa gamla. röd/vita är uuunderbar!!
    Oj undra vrt våran röd/vita klänning är? Hmmm för mycket kläder kanske? {#lang_emotions_dreamer} Den är fin, hade Milla på julafton
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17