Vi som shoppar danska barnkläder del 17
tycker stl 3 på min stora kille som är 10 är rätt stor, hoppas 2:an räcker till lillebror!Ah, bra, jag beställde igår kväll så jag håller en liten tumme att det kanske kommer på måndag.
tycker stl 3 på min stora kille som är 10 är rätt stor, hoppas 2:an räcker till lillebror!
Godjul hälsningar från sooooligt Koh Lanta,
tillbringat dagen med att bada i havet och poolen omvartannat
åsså lite danskshopping på nätet förstås 

Godmorgon! Här vaknade lillebror 03.00 och var lite hungrig och ville leka. Kom hem från Koh Lanta igår, så antar att vi kommer att märka av tidskillnaden nu några dagar..
Shoppade lite från julkalendrarna när vi var där nere och fick en chock nu när jag kom hem, oooooooooj så många paket som väntade
.
Katvig stövlar
katvig velour
katvig cardigan
katvig halskrage o mössa
molo fotbollströja
molo rånis
2 x mololeggings
2 x småfolk tröja
småfolk byxa
jujube väska
kik kid solhatt
som en liten julafton jue 
min dotter är 110cm och har 116. 110 funkar inte.
den du har från 08 i strl 98 motsvarar dagens 104.. om du tycker den börjar bli liten NU så hade jag inte gått upp en strl bara

HKLÖÖ..
Råkade visst göra beställning nr två från småvi idag
först ett par I dig denim jeans och nu fler solhattar. Jag älskar dem 
Fick bekräftelse nu också på att allt jag ville ha i min första order på ajabaja fanns,
så nu väntar jag molo täckisar och två par katt leggings från dem.
Har varit sååå nära på att beställa från oki-dokis 50% rea också, men jag har lyckats hålla mig trots att de hade två mössor som jag saknat.. Maken hittade dock lillebrors mösslåda igår och undrade om han verkligen behövde 10 väpnarluvor och det är nästan så att jag undrar det jag med..

underbart!!