Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-05-30 09:27:46 följande:

Känns lite som att ju mer man shoppar desto större behov av mer shopping
    Det är som vilket beroende som helst detta tror jag. Man måste få sin dagliga fix liksom :)
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Åh vilka fina färger det ser ut att komma!!! Måste antagligen köpa en ny overall till E i 122 minst, har en ny 116 här hemma men den lär vara för liten. Den gröna färgen ser ju super ut!!! Är det en turkos Hagenjacka jag ser? och en Orange??? Hmm detta blir dyrt..... och jag som trodde jag hade vinterkläderna klara redan....

• Lilla Ego 07

Tycker det fanns massa fint i höstkollektionen av vad man kunde se på bildern :P Kommer som vanligt bli ruinerad!

• Lilla Ego 07

Nån som sett några bilder på katvigs höstkollektion?? hörde från en butik att det skulle bli en höjdarkollektion nämligen

• Lilla Ego 07
    Smultronbullen skrev 2011-06-03 16:20:53 följande:
    Det jag funderar på är om jag vågar ta en 80 till en tjej som har både 80 och 86... hon ar 74-80 i en plastisock-klänning... tack för svar :)
    Ja det tror jag att du gör. Jag har stl 80 till min tjej på 83-84 cm.
  • Lilla Ego 07

Idag fick jag hem helt underbar post! Cups och gamla butterflyklänning i stl 92 till nästa sommar :) (gäller att vara ute i tid) sen två av de finaste tunikorna från Molo, gamla butterfly med röd/vita ärmar och dalmatiner med prickiga ärmar och röda kantband, Kärlek! Alla var i nyskick förutom butteflyklänningen som var ny. Sen har jag en pärlplattetunika på väg hem och Smultrons salgshopping, det är ju som julafton för en shopoholic ju :)

• Lilla Ego 07
    Mawe123 skrev 2011-06-03 18:51:44 följande:
    "gilla" Solig

har precis köpt 2 molo klänningar i stl 92, flowerfield och hand i hand, nya - och jag har inte ens någon tjej Tungan ute
    Ojojoj det är Gilla på hög nivå det :) (kan fortfarande inte få dit nån smileys, otroligt irriterande!! )
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2011-06-03 21:54:55 följande:

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

Jag vet exakt vad du menar! Första gången E använde sina harembyxor (ljusa) från NS så fastnade vi i metalspännet i bilstolen också och gjorde en reva mellan benen :( De var inte ens tvättade så det var absolut första gången de användes. De får ligga i skräpgarderoben så får ja ha dem till skitbrallor för Leia sen. Skadad som man är så tänkte jag ju direkt att faaaan nu går det ju inte att sälja dessa sen :) Ordpris hade jag köpt dem också på, gjorde det ju än värre ju...
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-06-03 21:37:14 följande:
    Åh bara massa fint ju! *avis*

Letar också Cups, pärlplattor och butterfly fast inte i storlek 92

Helle- Vad fin sonen är i fina Safariprintet! Vilken pose!
    Cups har vi i stl 80,86 och nu 92 så det kanske Lea kan ärva sen :) iofs så var hon väl ungefär lika stor som min Leia ?? Har iofs inte vägt och mätt henne på ett tag men mellan 10-11 kilo och 83-84 cm lång skulle jag tro. Pärlplattor har jag en hel del också numera, blir så när man snöar in sig :) babybyxor i 68 som knickers, kortärmad knappis snart i 92 samt likadan i 98 och 110 samt kortärmad knappis (?) med aquaflower och pärlärmar, långärmad tröja samt bodysuit i 86 :) så där kanske finns nåt att ärva också :) Hade en cupssuit som jag sålde på T nyss, gick inte så väldans högt tyvärr men då var den iofs en del blekt och luddig men de är ju så fina ändå
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-06-03 22:43:22 följande:
    Bra!

Jag sitter här och fnular när en kortärmad Molo-klänning i 86 kommer passa här. Troligen vid helt fel tidpunkt på året. Funderar på om jag ska sälja den. Inte lätt att bli av med den i januari
    Förresten så har jag ju en butterfly tröja med pärlplatteärmar i typ 80 el 86 ju!! Dock så har kladdLeia spillt nåt så jag skulle behöva försöka få bort diffusa fläckar på den. Kanske ett disktablettsbad?? Den är ju extremt fin annars, perfekt för Lea ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17