Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Känns lite som att ju mer man shoppar desto större behov av mer shopping
Åh vilka fina färger det ser ut att komma!!! Måste antagligen köpa en ny overall till E i 122 minst, har en ny 116 här hemma men den lär vara för liten. Den gröna färgen ser ju super ut!!! Är det en turkos Hagenjacka jag ser? och en Orange??? Hmm detta blir dyrt..... och jag som trodde jag hade vinterkläderna klara redan....
Tycker det fanns massa fint i höstkollektionen av vad man kunde se på bildern :P Kommer som vanligt bli ruinerad!
Nån som sett några bilder på katvigs höstkollektion?? hörde från en butik att det skulle bli en höjdarkollektion nämligen
Idag fick jag hem helt underbar post! Cups och gamla butterflyklänning i stl 92 till nästa sommar :) (gäller att vara ute i tid) sen två av de finaste tunikorna från Molo, gamla butterfly med röd/vita ärmar och dalmatiner med prickiga ärmar och röda kantband, Kärlek! Alla var i nyskick förutom butteflyklänningen som var ny. Sen har jag en pärlplattetunika på väg hem och Smultrons salgshopping, det är ju som julafton för en shopoholic ju :)

Godkväll flickor.
Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet
![]()