Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-03-26 10:04:53 följande:
    OK, tack! Ska fundera på om det är ngt mer jag ska ha och sen måste jag leta säljare

Nu frukostdags, sen 2-årskalas och hotellvistelse. Najs!

Ses imorgon! 
    Säljare har jag en till dig om du behöver Glad En trevlig rackare som jag tror du köpte en cupsklänning av nyss.....

Vi har också 86/92 i den gröna tunikan. L är 82 cm nu ca, har dock inte provat den men tror den kommer funka bra.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Mawe123 skrev 2011-03-26 22:35:57 följande:
    Fanns inte så mycket där, men blev såklart en liiiten order ändå Tungan ute
    Här med.... :) Bidde en vinteroverall till lillan, en lila, bland annat. Hon har ju haft lila i år också men det är förra årets lila, den är lite mer varm lila tror jag. Tror denna velvet är finare.

Har ju redan en molo regnbåge till henne, beggad visserligen men fin. Men känner inte riktigt för att ha regnbågen på henne. Helst av allt skulle jag velat ha bubbelgummen ju.... men men, får se om det finns.

såg att ni diskuterade NS hoods. Ockikatten, vad har du för storlek på din äldsta? Det är väl han som är 109 cm eller nåt?
    Jag har nämligen en ny i stl 130 här hemma. KÖpte den i höstas för att ge som julklapp till barnens kusin. Insåg direkt att den skulle bli för liten så jag behöll den själv. När jag mätte den gentemot den turkosa nya jag har, tror det är den turkosa som kom förra våren så var de lika stora typ. Den gröna är i 130 och den turkosa i 116 Förvånad Känns ju lite konstigt att sätta på sonen en 130 iom att han är 110 lång. Men den får sparas annars, den är ju så fin ju!

Har även 3 nya till lillan i 80, råsa, volcano och grön :) Måste se till att börja använda dem också snart. Men de är granna att se på i garderoben iaf Glad
  • Lilla Ego 07

Busbellan och Ronya!!

Blir alldeles nostalgisk när jag läser om era tjejer som spelar innebandy. Jag är ju själv en gammal innebandytjej juGlad Slutade straxt innan jag blev 20 och jag saknar det faktiskt ännu. Så jävla roligt! På den tiden så tränade man ju 2-4 gånger i veckan och ofta 2 matcher per helg. Man kunde ju spela flera matcher efter varandra och inte ha något problem att orka. Jag var ofta center också och det är ju en slitposition om man säger så Flört

Hoppas mina barn vill börja med innebandy när de är lite större, då ska jag också bli en innebandymamma!

• Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 11:06:51 följande:
    Busbellan: ja det är verkligen olika. Anton hade bara 1-3 stycken, så välldigt lindrigt. svea har nog fått för hela byn. Någon som vet om kroppen kan drabbas av shock eller så när de har sådana mängder koppor. Tycker svea betedde sig så konstigt så att jag blev riktigt rädd.
    Smilla, såg du mitt inlägg om tavegylen?

Elliott hade likadant som Svea, helt nerlusad, för ett år sedan! Vi fick flytande tavegyl som vi gav maxdos av tillsammans med flytande alvedon, blandade en cocktail av med julmust som han fick dricka.
    Det hjälpte verkligen!
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-04-05 12:39:52 följande:
    Ja här är det vår på riktigt.
    Barmark och solsken och över tio grader varmt.

Salgen har varit  i slutet på maj de senaste åren iaf. Hoppas det löser sej för dej isf.
    Alla datum utom 18 maj fungerar för mig tror jag :)
  • Lilla Ego 07

God afton damer!

Sitter och väntar på Frost som ska börja här snart har det utlovats Glad

Jag gjorde ju en dundertabbe igår. Så klantigt egentligen att jag får ju skylla mig själv men jag väljer att ignorera det och låtsas som om det aldrig har hänt.
    Skulle tvätta Leias lurvoverall (partypink) och Elliotts lurvjacka (den blå från i våras). Jo vad gör jag dårå, jo jag tvättar dem tillsammans. Torktumlas var och en för sig men som sagt tvättas tillsammans. Inte hade jag i någon colour cather heller.... RESULTAT fina partypinken är rostfärgad nuFlört Inte direkt favoritfärgen här....

NÅgon här som vet om det går att rädda lurven eller ska jag behöva se på eländet vareviga dag från och med nu?? Har bara en overall till henne, vill inte köpa någon mer heller för den används bara under skaloverallen.

• Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 21:21:00 följande:
    Thanks för ert medhåll brudar!

Jag har fått ett inbox från moderator
    Men vilket ärkepucko!! Visst, det är inte något brott att köpa billigt och försöka tjäna en slant på det. Men kan man då inte göra det på T då eller?? Lägga ut på FB är väl bara jävligt korkat!!

Hoppas att du fick medhåll från moderator och att du inte får nån skit, då går jag i taket!!!Flört
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 21:39:44 följande:
    Jag har kommenterat alla pk plagg nu  Efter inbox från moderator som skrev att rätt ska va rätt, står det i reglerna ska det anges!

Det KAN vara så at plaggen är sämre! Samt att man inte har reklamationsrätt. Det SKA stå!
    Nu måste du in och skriva, hon påstår att du inte talat om att de är från PK
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 21:52:51 följande:
    Nu e de krig alltså!

Att dom dessutom försökte sno kläder från Ronya får mej att bli ännu mer arg!
    Såg att inlägget blivit borttaget. Fy fan vad jag hatar sånt!!

Så jävla tacky att köpa och pruta för att försöka tjäna några kronor på FB, och sen ljuga om det, fy fan äckligt ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17