Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-04-23 17:37:56 följande:
    eller hur, bara fint väder nu i flera månader, det bestämmer vi

Är sjukt sugen på att hämta ut husvagnen, vi köpte ny i mitten på semestern förra året så vi hann inte så många svängar med den då
    Åh jag hade velat ha husvagn, funkar dock inte riktigt här eftersom ingen vill köra med den
    Framåt hade jag väl kunnat tänka mig att göra det, men backa nej tack!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-23 17:50:22 följande:
    ungefär som jag å hästfinkan, men än så länge har jag haft snälla "grannar"  
    fast jag måste ta den där förbaskade extra bosktaven på körkortet så jag får dra lite me bilen så då borde man lära sig backa, eller?
    Sen gäller det bara att hålla igång vanan med släp när man väl lärt sig
    När jag en gång i tiden som 16-åring tog traktorkort så skulle vi backa banor med både 1-axlat och 2-axlat släp, men den tekniken är bortglömd för länge sen
  • Busbellan

Gokväll på er, nu måste det väl snart bli lite ös här inne igen

• Busbellan

Ja, jag längtar efter salg! Men som sagt i så fall måste det in lite pengar först

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-23 21:28:48 följande:
    Jag med!
    Ja säljandet går trögt, måste jag säga.
    Inte många salgkronor här inte.
    Funderar på att städa i ladorna hemma och sälja gamla möbler på blocket istället.
    Ja, jag tror minsann möbler skulle gå bättre
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-04-23 21:34:07 följande:
    Jag ser att du gjort ett tappert försök idag... Ajabaja att locka så med badgeströjan... Men jag står emot
    lillronya skrev 2011-04-23 21:28:48 följande:
    Jag med!
    Ja säljandet går trögt, måste jag säga.
    Inte många salgkronor här inte.
    Funderar på att städa i ladorna hemma och sälja gamla möbler på blocket istället.
    Hihi, ja varför inte!
    Det mesta av det som finns på mitt salgkonto nu är mina egna för stora kläder som jag sålt. barnens kläder går urdåligt!!! Men vuxenkläderna gick över förväntan på Tradera. Jag tror dock tyvärr att det mest är stora storlekar som säljer. Så det blir svårare och svårare för min del när det gäller det också!
    Några lador med gamla möbler har vi desvärre inte... Så jag vet inte vad jag mer ska ta till. 
    Så som dom frågar efter barnfilmer när man står på loppis misstänker jag att Klaras gigantiska filmsamling skulle kunna inbringa lite sköna slantar men riktigt så desperat är jag inte ännu

Det är lugnt, badges är redan såld, den enda som blivit det hittils

Vad skönt att du får lite sålt på t!
  • Busbellan

Har nog med lite vuxenkläder jag skulle kunna sälja, kanske är det man ska satsa på

• Busbellan
    stökmamma skrev 2011-04-24 09:01:05 följande:
    Go morgon brudar!
    Ännu en strålande påskdag så jag antar att det kommer vara tomt här inne idag mä

idag ska iaf två nymålade byråer få flytta in, och en annan ska nog få ny färg  

Ha en underbar dag alla Solig 
    God morgon
    Idag tar vi en liten paus från solen, vi har lovat barnen en runda till leos lekland

Och tänka sig vilken tur, vi kör förbit stadium då också, så lite sommarklädesshopping till Nora kan vi nog hinna med också
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-04-24 19:31:25 följande:
    Hej i tråden!
    Jobbhelgen är över för denna gången.

Vad hände rhär?
    Inget som vanligt?
    Hej hej
    Precis stoppat i mig kvällens grillade kött, så nu är jag här
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:40:01 följande:
    Jobbar på en gruppbostad för äldre.

Hade ju inte tänkt att vara hemma merän 1½ år men när Molly föddes så bestämde vi att hon skulle kunna gå innan hon började dagis men nu tycker vi hon behöver stimulans av andra barn så vi har valt att hon börjar på 15h/v nu i maj fastän jag ändå är hemma så behöver vi inte känna nån stress att det måste funka direkt.

Vet ju inte när damen har tänkt att börja gå heller så jag kan ju bli hemma bra mycket längre om vi ska fortsätta vänta på det
    Låter som den tanken jag hade med August, hade ju med helst sett att han gick.
    Det slutade dock med att han började när han var 2 år, och nej då gick han inte och det tog ett bra atg till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17