Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-15 20:34:43 följande:
    ha inte du dåligt samvete. inte så lätt ju både klänningen och leggingsen som var stora får hon lätt sålda men förstår att bubblanmamman är sugen på att få tag i dom igen i mindre strl, för dom ser grymt fina ut!
    Mmm... hade gärna haft dom i 104 *mums*

helt kääär i de turkos/vita nu   *hoppas på rea fynd*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-06-15 20:37:11 följande:
    Håller tummarna för er. Det räcker ju liksom med att arbetet skall göras och att man ska behöva leva i det. De som bodde där innan kan ju inte ha varit helt smarta Obestämd
    Tack! Nä det är inte sådär superskoj i den här röran, men bara det blir klart till vintern är jag nöjd, annars blir det för kallt inne för att kunna bo här

Hantverkarna som röjt runt här är INTE smarta och helt livsfarliga ur byggsynpunkt, undrans vad man kan vänta sig härnäst efter deras framfart *ryys*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-06-15 20:41:49 följande:
    hehe var lite ironisk ju haha TUUUSEN TACK
    vassego söt Hjärta låva visa bild på sötnosen i den sen
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-06-15 20:48:18 följande:
    Tjejer behöver hjälp.
    Är denna tröja i stl 92 junior eller kan jag räkna med att den är lika liten som baby tröjorna i 92?

www.busochrackartyg.com/product1279/Molo---Re...
    ser ut att vara samma modell som pusseltröjan o den va ju enormt liten Obestämd

men du.. maila bor, dom e ju supersnabba o bra på mail, be om lite mått på två olika storlekar
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-06-15 20:57:21 följande:
    Alltså tycker alla att den där pusseltröjan var liten, jag tycker den hade helt perfekt modell
    Ellas i storlek 98 sitter perfekt fortfarande. Visst är den smal, men det är bra och ärmlängden är inte för liten
    Tycker den va båda trång och kort jag

Vi har en 110 nu som sitter bra
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-06-15 20:58:46 följande:
    ja det var ju en riktigt bra ide

Tycker så synd om er och era problem med huset, gör mig jättenervös nu när vi kanske kanske ska köpa oss ett litet hus. Har haft visning på vår lägenhet nu i helgen och igår och ska ha en imorgon, och om vi får vad vi vill ha säljer vi nog. Sen ska vi hitta ett hus oxå så vi har någonstans att bo Obestämd. Jobbigt oxå att leva i det perfekta hemmet som man gjort nu när man haft visning. Inte en pryl framme
    Å ska ni köpa hus? Va roligt!! Håller tumsen för varje steg i affärerna Solig

Vårt hus SKA det bli ordning på så e de bara   *ger inte upp*
  • RååSa BuBBlan
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 21:10:31 följande:
    Kommer inte riktigt ihåg (har inte "hängt" här med er på 1,5 år eller så), men ni bodde väl i lgh då? Nacka eller liknande?! Kikade på din tjej och la märke till en massa mattor på golvet... men ännu mer foder och trappan och tänkte att det var ett fint hus. När är det byggt? Älskar gamla hus... vårt är från 33 , i 20-talsstuk. Tråkigt med skadorna dock. Hoppas anticimex inte strular med er.
    Japp! Radhus i Nacka, numer Västmanland

Huset är underbart, det är i grunden från 1700 talet, lågt tak små dörrar och massa andra gamla mysiga detaljer, nu ska vi bara få det friskt igen, vi köpte det hyfsat renoverat och betalde för det åxå. Numer utan golv i både kök o hall Obestämd Därav alla mattor
  • RååSa BuBBlan

Men alltså jag döööööör va dom e fina nya Molosarna

Jag som skulle dra ner, det kommer INTE funka!!!

• RååSa BuBBlan

Mårning!

Drömt om alla nya Molosar i natt, gud så kollektionen ser underbar ut Hjärta Rådjuren är helt lövely!!

Måste sälja sälja sälja så man kan fylla på

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17