• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-22 17:30:51 följande:
    Ok, troligen inget för mig då. Alltså klartgul gillar jag men inte neongul

Är det ngn som har den rosa Katvigsuiten jag la ut i BT? Vet ngn hur den ska vara i materialet? Den känns sladdrigare i tyget än vanliga Katvigsuits men den ska ju vara av återanvänd bomull. Ville bara kolla om den ska vara lite tunnare/sladdigare
    Nice shopping

Ja den är lite mjukare och tunnare än de randiga suitsen.  
  • Helle
    Kristyr skrev 2011-02-22 21:09:25 följande:
    FB verkar vara ganska nere...
    Mitt fungerar. 

Smilla: vad jobbigt Det är ju osannolikt med så många i samma familj och ändå händer det.  
  • Helle

Hej tjejer

Alltså bubblan, vilken underbar samling Solig  Nästan man vill ha en liten igen bara för att kunna ha så där många fina suits samtidigt Lovely {#emotions_dlg.flower}

• Helle
    Busbellan skrev 2011-02-23 21:27:55 följande:
    Funderar med på det, nu vill jag ha sällskap
    Greksmurfen skrev 2011-02-23 21:29:11 följande:
    ja irrar runt häör med...fb:ar lite=P försöker få lite sålt=P
    Jag försöker få lite jobb gjort men hjärnan är inte riktigt påkopplad Därför vill jag hänga här i stället
  • Helle
    lillronya skrev 2011-02-23 21:32:30 följande:
    Jag sitter här och glor och orkar inte skriva.
    Funderar på om kan gå och lägga sej nu.
    Det är legitim tid att lägga sig, jag ska själv snart ta trappen till övervåningen
  • Helle
    Busbellan skrev 2011-02-23 21:54:10 följande:
    Tack
    Var ju lite tveksam till harem först, men jag tror nästan de får stanna ändå
    Jag tyckte de och allt annat var jättefint på henne.
  • Helle
    pomola skrev 2011-02-24 08:53:57 följande:
    hej hej alla "dansk-proffs".
    En amatör i sammanhanget ställer en fråga om molos popcornprint. Jag skulle SÅ gärna vilja få tag på ett par leggings till vår dotter i storlek 104 (pappan i familjen är popcorntokig, så vad hade passat bättre då...) men har letat och letat utan att få napp.
    Hittade på lucky little me, men det finns inga storlekar att välja mellan och då skulle man tolka det som att de var slut.
    Är det ett nytt print eller är jag hopplöst för sent ute? Jag har en tendens att komma på för sent att det där gillar jag..
    Hej

Det har nog bara inte hunnit in till Sverige än. LLM håller nog på att lägga upp och det kommer säkert storlekar inom snar framtid. Jag tror inte du är för sent ute denna gång

God morgon alla ! 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17