Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-05-14 09:02:08 följande:
    Därför du är en av mina favoritköpare Flört

Jag älskar småfolk men även molo så klart och NS och Katvig....hmm ja jag tycker för mycket om de flesta märkena, det är därför jag inte får plats i garderoben längreGlad
    Nej, det var ju det där med walking closet...
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Fins det något sätt att få bort maskrosfläckar? Ella har fått det på den gula NS tunikan som är använd en gång.
    Inte helt oväntat dock med tanke på mängden maskrosor som hon plockar varje dag
    Men går de att få bort?

• Busbellan

Nej skalkläderna används ju knappt. Känns som man går från sommar till vinter och till sommar igen

• Busbellan
    Kristyr skrev 2011-05-14 22:41:30 följande:
    som regnkläder används de här med...
    Ja, det gör vi med, men det har ju inte behövts regnkläder många dagar i vår precis
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-05-14 22:55:41 följande:
    Nej verkligen inte! Himmel... Det har inte varit många dagar med regn... Om ens en?? När vi hade överdragsbyxor var det ju för kylan!
    Precis, Ella har haft skaloverallen några dagar, men det var precis som du säger för att det var lite kallt
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-05-14 22:59:38 följande:
    Kan inte citera från mobilen. Men när det regnar vad har de på sig då då?
    Vet inte om du menar mig, men OM det regnar så används skalkläderna men här har inte regnat knappt en dag på hela våren
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-05-14 23:08:00 följande:
    Busbellan: vet inte vem jag menade..... jag bor vh lite längre norrut än er med.
    Ja, du gör ju det Kan tänka mig att ni hade lite längre tid mellan vinter och högsommar, här gick det ju på typ en vecka
  • Busbellan

Nej nu tycker jag vi sätter lite fart på den här sidan, jag är sällskapssjuk

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-15 15:33:29 följande:
    Jag är på!!

Sitter och tittar på musikvideos på youtube, Himla roligt.
    Kollade nyss på Jedward från Irland. Kul prickar de där två.
    Ja, dom verkar kul
    Har du sett intervjun svt hade med dem inför eurovision? Verkar totalt urballade båda två
  • Busbellan

Nu är det snart dags för oss att gå och släppa in hönsen, vi är hönvakter på dagis i helgen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17