• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-09 14:30:55 följande:
    Ronya, var det inte du som letade efter space i liten stlk. Har du hittat än? På barnmässan hade dom en tröja i 56 samt 3 bodysar i 62. dom kostade 100 spänn! Ring dina kompisar som är där o be dom köpa om det ffde är aktuellt?! Ville bara tipsa.. ha d fint
    Jo det var det.
    Tack!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-09 14:40:54 följande:
    Brukar inte LLM visa ryggen om den är annorlunda? Såg det när jag spanande Eagle i alla fall...
    Ja det kanske dom gör? Nu är den iaf beställd, så håller jag tummarna att det är print på baksidan också
    Var ju "billig" hos Eleraff nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-09 15:05:10 följande:
    Jo det var det.Tack!
    Så om ingen som är där redan tänkt på det så kan du ju fråga dom om nån har lust o köpa den till dig.. Supersöta var dom. Dom hade mycket fint från babyshop på mässan. Helts kaos vid novastar
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-09 15:07:37 följande:
    Så om ingen som är där redan tänkt på det så kan du ju fråga dom om nån har lust o köpa den till dig.. Supersöta var dom. Dom hade mycket fint från babyshop på mässan. Helts kaos vid novastar
    Det kan jag tro!
    Kaos vid NS kan jag tänka mej. Åh vad jag skulle vilja vara där!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83

Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:13:58 följande:
    Äntligen kom mitt Eleraff paket, ååh så fina linnena var, speciellt kaninerna, kommer bli super fint ihop med NS shorts, hoppas bara dom passar, tycker dom ser lite små ut. Ångrar lite att jag beställde prästkrage bodyn, Meja har ju klänningen som är tänkt till sommaren och jag börjar redan tröttna på den, trots att den är oanvänd, tyyyyypiskt mej
    ja kaninlinnet är sååå fint... {#lang_emotions_sunny}

Har fått mitt stora paket från hikmet...
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-09 15:14:56 följande:
    ja kaninlinnet är sååå fint... Har fått mitt stora paket från hikmet...
    Verkligen, sambon kommer nog tycka det är för girly på Liam men det gör iiiiinte jag Haj linnet var också fint, gillade kombon med stjärnorna på baksidan.

Oooh, vad var det för nåt i det?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • hzl

jag har inte haft ns jeans tidigare. så nu när vi kommit hem o testat hennes första stlk 80 (köpte även 86 o 92) Så e jag totalt såld och glad att jag köpta så många! Sen fyndade vi på blingo( 2byxor o en tunika), en superfin meandi body- rosa med vita moln o bruna muddar, en molo tröja samt en nuttysuit men den ska min kompis få.
    Fick för ett tag sedan holly´s klöver i klöver dress. Den e det sötast jag har sett!
    Finns i klänning o byxor också. den var en kamp o hitta i 86! Byxorna som jag först tänkte var totalt kört att få tag på! Köpte solhatten också men det blir nog lite 2 mutch att ha ihop. eller?
    Nu är det bara en fin solskyddsdräkt som saknas! Nån som har något tips?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17