Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Eddiebaby skrev 2010-06-28 22:00:42 följande:
    Ja det låter som en plan! Kommer bli jättebra för honom där säkert, vår kille trivs super och hoppas få in tjejen om ett år också!
    ja, jag tror han kommer att trivas. Lillesyster har redan en plats till nästa höst
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 22:07:25 följande:
    Åh vad skönt att veta redan nu! Här har vår tjej fått plats på en "vanlig" förskola nu i höst men hoppas på att få henne flyttad till Ur och Skur tills nästa.
    ja det är skönt att jag fick dagmammeplats till henne när hon var 1v gammal..

Finns inte syskonförtur?
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 22:12:26 följande:
    Väldigt!!
    Kristyr skrev 2010-06-28 22:08:43 följande:
    ja det är skönt att jag fick dagmammeplats till henne när hon var 1v gammal..

Finns inte syskonförtur?
    Tyvärr har vår snåliskommun slopat syskonförtur från förra året.....morr! Däremot har man förtur för byte av plats inom förskolan och den förskola hon ska börja på nu räknas som samma som Ur och Skur som sonen går så därför hoppas vi på att kunna byta sen.
    määäääää vad dåligt!!
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 22:15:52 följande:
    Ja jag vet, suck!
    men tur iaf att man kan byta sedan....
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-06-29 10:50:51 följande:
    Ingen som har råd om storlek på muddisarna? Eller ni som har 1 åringar, vilken storlek köper ni i Molo brallorna?
    Tror jag köpte en stl större på muddisarna än på vanliga babybyxor förra året...*funderar*
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-06-29 21:03:13 följande:
    God kväll!

Jag har haft en helt underbar dag i dag. Kom tilloch med ut o träffa en kompis på uteserveringern.

Liiiite ot. Men någon som har koll på me&i webshop? Beställde lite kläder där som det stog "få i lager", men det ser ju ut som om de fanns kvar. Betalade o allt. Jag har inte hört något mer. Kommer jag att få det då?
    samma sak för mig och man borde få.. annars skulle det väl stå slut?
  • Kristyr

lite irriterande att freshmilk skickar med DHL.. har långt till mitt dhl ombud . Schenker är mycket bättre det har jag runt hörnet..

• Kristyr
    Mawe123 skrev 2010-06-30 11:55:08 följande:
    Fick min dhl leverans från dem igår, underbar hood till pappan och finaste dumper tröjan till sonen Tungan ute
    väntar en småfolkklänning och en suit allt annat var slut..
  • Kristyr

åhh vad fint katvig som kommer...

en lila lurv svarta kantband skulle inte vara fel Drömmer

• Kristyr
    Buttelina skrev 2010-06-30 16:07:50 följande:
    nää en sån lurv måste nog hit
    och en röd med svarta kantband och en gul med råååsa Tungan ute
    en lurv med lite råååsa med skulle kanske vara schysst!

Katvig lila/gul måste båda barnen få iaf..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17