• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2010-05-10 08:57:08 följande:
    Flikar in att du kan bli avstängd på Tradera i 3-6 månader om du säljer begagnade solskyddskläder eftersom de räknas som underkläder.Det vore ju synd nu när du gör mängder med superklipp varje dag
    Oj det hade jag absolut ingen aning om! Tack för att du sa det{#lang_emotions_surprised}. Får man inte sälja badkläder då heller? För det är ju massa som gör det...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-10 08:50:21 följande:
    Nä jag har inte sålt den Den passar även denna sommaren misstänker jag. Dessutom så har dragkedjan gått sönder så jag tror inte jag får så många kronor för den.
    Jag måste ha drömt
  • Smultronhjärta
    hzl skrev 2010-05-10 09:09:44 följande:
    Dom lade tydligen ut ca 50 auktioner varje dag med nya lindex, hm osv. Vissa kläder som inte ens kommit ut i alla butiker.. Då anses det väl rimligt att man drar vissa slutsatser. Dom åtalar ju inte nån som köpt en tröja utan dom köparna har köpt för 30 000 som sagt..
    Marie har som sagt givit en förklaring till varför hon kunde sälja nyheter innan de ens hittat till affärerna,tack vare sitt "arbete". Dessa som har handlat mängder är dessutom storsäljare själva på Tradera med över 1000 omdömen på T.
    De kommer säkerligen hänvisa till Cafèet-även jag har "pratat" med Marie där och hon var då väldigt smidig och övertygande i det hon sa.

Tror inte att den historien är vad som gör att Tradera går sämre utan mer det som x karin säger..fler säljare,fler företag på T,fler webshoppar och sämre ekonomi för många
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-10 08:54:40 följande:
    God morgon!Börja med att ringa till bvc sedan får du antagligen en remiss till barnavdelningen så att de kan göra tester där.
    Ringde just till bvc och vi skulle åka dit senare så att hon kunde lyssna på lungorna och sådär. Hon sa att det var lite väl tidigt för att utveckla allergi, med det var ju bara en tanke vi hade
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-05-10 09:12:17 följande:
    Oj det hade jag absolut ingen aning om! Tack för att du sa det. Får man inte sälja badkläder då heller? För det är ju massa som gör det...
    Nope- det får man inte och Tradera är luriga även i det avseendet. Det står klart och tydligt i deras villkor att beg underkläder/badkläder får inte säljas men många slinker igenom,andra varnas,några stängs av utan ett ord!
    Sen får man inte heller skriva varumärken i auktionsbeskrivningen tex spana in mina andra auktioner mycket från Molo,Pop,Småfolk Det var en i Traderatråden som blev avstängd 6 månader efter att ha gjort så medan en annan fick auktionerna nedstängda med en varning. Konsekvens är inget Tradera vet vad det är{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2010-05-10 09:17:41 följande:
    Nope- det får man inte och Tradera är luriga även i det avseendet. Det står klart och tydligt i deras villkor att beg underkläder/badkläder får inte säljas men många slinker igenom,andra varnas,några stängs av utan ett ord! Sen får man inte heller skriva varumärken i auktionsbeskrivningen tex spana in mina andra auktioner mycket från Molo,Pop,Småfolk Det var en i Traderatråden som blev avstängd 6 månader efter att ha gjort så medan en annan fick auktionerna nedstängda med en varning. Konsekvens är inget Tradera vet vad det är
    Jaha se där, det visste jag inte heller. Tur vi har dig
  • Love Isac

Där e helt öde i shopoholictråden??Stängd?Ny?{#lang_emotions_sunny}

ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • hzl

trådar stängs inte längre väl? De har iaf öppnat asgamla igen

• RååSa BuBBlan

Finns väl några som gillar NS här va?  Fridolina.se har rea på dom, trodde inte dom fick reas på nätet`? {#lang_emotions_dreamer}

Inte min butik!!

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:17:04 följande:
    Finns väl några som gillar NS här va?  Fridolina.se har rea på dom, trodde inte dom fick reas på nätet`? Inte min butik!!
    Jag såg också det och ville gärna ha en skjorta, men 44 kr i frakt kändes inte så lockande. Då kan jag lika gärna köpa den någon annanstans till fullpris.
    Tror de ska sluta sälja NS så det är kanske därför.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17