• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:45:04 följande:
    Vad vill ni ha för typ av vagn? Du gillade ju inte Buggan va?
    Det ska vara vändbar sits, hyfsat liggläge, smidig men ändå bekväm att gå lång promenader med, även skogspromenader. Vart lite sugen på en Bee fast jag egentligen tycker den är A P ful, men den verkar inte vara nån promenad vagn direkt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:45:54 följande:
    Jag gillade inte att ha Bubblis framåt så tidigt  Annars är UJ en underbar vagn att köra *lööv*
    Samma sak här, annars hade jag köpt en UJ direkt. Meja sitter ju framåt i P&T:n nu men hon gillar det INTE, det är bara att tvär glömma promenader med den just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:46:35 följande:
    Jag vill ha en BB cam OCH en BB Bee   Gubben tyckte dock det va liiiite dyrt
    Åhhhh en Bugga med liggdelen är ju sååå fin. Avis på dig som ska få köra en sån
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:47:27 följande:
    Det ska vara vändbar sits, hyfsat liggläge, smidig men ändå bekväm att gå lång promenader med, även skogspromenader. Vart lite sugen på en Bee fast jag egentligen tycker den är A P ful, men den verkar inte vara nån promenad vagn direkt.
    Hm.. Njaäe.. Bee är inte nån vidare prommisvagn tycker jag {#lang_emotions_undecided} Men jädrans smidig med massa bra funktioner i litet format..

Här är den kanon då den är typ den ENDA vagn med dom funktionerna som går in i min pyttebil
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • JsN

Rabattkoden på My Baby, funkar den på redan nedsatt varor också

• H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-05-10 10:46:09 följande:
    Ja jag är lite sugen på en UJ men vill gärna ha vändbar sits :-/
    Det är därför buggan och UJ kompletterar varandra så bra Bugga när man vill ha barnet mot sig och UJ när barnet tycker det är ok att åka framåt, kan ju variera från dag till dag

Bee hade jag i ca 2 mån, gillade INTE !!! Den rullade fint i affärerna och superfin asfalt, men annars skrammlade den och var allmänt oduglig.
    Enligt mig då....andra gillar den och har den som enda vagn.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:49:53 följande:
    Hm.. Njaäe.. Bee är inte nån vidare prommisvagn tycker jag  Men jädrans smidig med massa bra funktioner i litet format.. Här är den kanon då den är typ den ENDA vagn med dom funktionerna som går in i min pyttebil
    Naeh jag misstänkte nästan det :-/ Den verkar ju va kanon annars men som sagt, måste ha en vagn som funkar att gå långa prommisar med.

Hi hi, vi har ganska så stor bil så det är inget krav för oss, eller ja, den får ju inte vara tok stor.

Har spanat lite på Emmaljungas Ozone city, den verkar rätt oki, fast jag tycker nog den är lite små ful.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • jompa
    H I L L A skrev 2010-05-10 10:51:38 följande:
    Det är därför buggan och UJ kompletterar varandra så bra Bugga när man vill ha barnet mot sig och UJ när barnet tycker det är ok att åka framåt, kan ju variera från dag till dag Bee hade jag i ca 2 mån, gillade INTE !!! Den rullade fint i affärerna och superfin asfalt, men annars skrammlade den och var allmänt oduglig.Enligt mig då....andra gillar den och har den som enda vagn.
    Håller med dig helt om Bee, gillade inte heller den, tyckte den var ranglig och så, men smidig i affärer. Fast de nya kanske är bättre.
    Har aldrig haft en UJ men alltid drömt om en, synd att ungen inte ville åka vagn. Lite onödigt att ha en om den aldrig används
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-05-10 10:49:41 följande:
    Åhhhh en Bugga med liggdelen är ju sååå fin. Avis på dig som ska få köra en sån
    Å faktiskt inte säkert att det blir en Cam   Bor ju på landet nu vettu
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-05-10 10:51:38 följande:
    Det är därför buggan och UJ kompletterar varandra så bra Bugga när man vill ha barnet mot sig och UJ när barnet tycker det är ok att åka framåt, kan ju variera från dag till dag Bee hade jag i ca 2 mån, gillade INTE !!! Den rullade fint i affärerna och superfin asfalt, men annars skrammlade den och var allmänt oduglig.Enligt mig då....andra gillar den och har den som enda vagn.
    Mh...men två nya vagnar är bara att tvär glömma här hemma, får nog fjäska rejält bara för att få en till
    O Cam har vi haft och den går fet bort, underbart på alla sätt förutom att vi knappt kunde ta oss fram med den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17