Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-10-20 10:04:50 följande:
    Men nu när jag kollar in allt utrensat så inser jag att jag inte kommer kunna skiljas från allt*som vanligt* Men visst kommer jag inte använda schacksuit på en tjej?Obestämd
    Jooo! Är det den svart/vita med turkos kantband eller den blå/svarta med rött?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-20 10:15:13 följande:
    svart/vita med turkos kant..Jaha då får den nog stanna också
    Kristyr skrev 2010-10-20 10:31:16 följande:
    inte särskilt girly
    Måste den vara girly då? Superfin ju! Fast känns det inte som om du kommer använda den så kommer du inte det. Sälj!
  • Duntoffla

God morgon!

Ser att det är fler som har fått snö inatt. Här snöar det för fullt och min planerade utflykt med sonen blir nog hemma framför brasan istället. Är inte sugen på att gå ut i snöovädret.

• Duntoffla
    anette 81 skrev 2010-10-22 09:11:51 följande:
    Duntoffla skrev 2010-10-22 09:10:39 följande:
    Utanför Stockholm
    Okej bor utanför Gävle o här finns det ingen snö allas, lite frost möjligvis
    Men så här tidigt brukar den inte komma
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-10-22 09:23:13 följande:
    Förra året fick vi första snön den 13 oktober.
    Jag kommer inte ihåg. Det brukar ju komma en skvätt som försvinner innan den hinner landa men här är det vitt på marken och snön faller för fulla muggar
  • Duntoffla

God eftermiddag

Äntligen verkar strömmen vara helt tillbaka igen. Snön ligger men börjar så sakteliga töa bort.

VIlken fin OTT-shopping i BT!

Pepper- stort grattis till Elliot! VIlken liten sötnos! Hoppas att ni alla mår bra.

Preggi- Vilken härligt lysande overall på P!

• Duntoffla
    jompa skrev 2010-10-22 17:46:08 följande:
    Hejsan
    Hur är det med dig? Hoppas du mår bra.( tänkte på yrseln)
    Bättre sent än aldrig... Jo, nu mår jag bra (i alla fall från det yra huvudet) Är däremot förkyld. Hoppas att det är bra med er?

Pepper- Vad skönt att allt är bra! (och jag lyckades visst stava fel )
  • Duntoffla

God förmiddag!

Hur är det här? Sparar alla i salg-tider eller shoppar ni något?

Har ngn tips på bra vintervantar till bra pris? Funderar på POP´s i år igen men vet inte. Något annat tips?

En annan fråga, är alla Molos "gamla" klänningar i enkelstorlek? När ändrades det till dubbelstorlekar? Försöker fundera på vilken storlek man ska satsa på till Lea? Hon har en 62/68 hemma som forfarande känns stor. Har det diffat mellan de gamla och nya?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17