-
aha, men där har jag redan shoppatButtelina skrev 2010-06-08 20:26:40 följande:milkomilla eller vad dom heter
-
Vet att de säger att de ska komma innan midsommar, men så här långt innan har de nog inte kommit innanDuntoffla skrev 2010-06-08 20:24:39 följande:Redan? Brukar de inte komma till midsommar? -
har en unge här hemma som växer som ogräs (på längden i alla fall, vikten står still)
Mätte Ella idag och hon var 97 cm lång. Nora och August var 98 och 99 cm vid 4 år och Ella är ju inte ens 3 än
Inte konstigt att jag tycker hennes NS i 92 började bli för små kanske
-
Zvartaliljan skrev 2010-06-08 20:50:37 följande:Oj, då är hon om Maia t.o.m
Hon var 93cm när hon fyllde 3.
Hon blir nog längst i syskonskaran då
Ja, hon blir nog det, brås nog mer på sina föräldrar än vad syskonen gör

De brås på resten av släkten som de flesta är ganska små
-
Idag kom jag på att det nog är dags att fundera ut vad Ella ska ha på sig på fotograferingen vi kommer göra i augusti.
Jag menar man vill ju ha några fina sommarkläder, men det lär ju inte gå att få tag på då.
Så är det nån som har nåt förslag? Sitter här och funderar på om vi har nåt passande i garderoben. Vill nog gärna ha nån klänning
-
Ja 1.80 är väl helt ok för en killeZvartaliljan skrev 2010-06-08 21:18:20 följande:Ja mina barn brås ju uppenbarligen på sin pappas sida. På min sida är vi alla ganska långa, på hans är de flesta ganska korta...
Fast jag hoppas ändå att Mateo i alla fall blir minst 1.80...
Det blir nog inte August och Nora blir nig nånstans mellan 1.55-1.60 skulle jag tro om hon inte helt plötsligt börjar växa -
Nej jag beställde inget därifrån.Zvartaliljan skrev 2010-06-08 21:20:58 följande:För fotografering tycker jag det är finare med det lite mer "klassiska" än typ Molos grälliga print.
Beställde du inte från Pomp de lux?
Annars har Mini a ture en hel del fint.
Nej, det får inte vara för mycket, tror det mesta Molo går bort. Men det får gärna vara lite färg, det gör inte
Funderar lite på om flowerfieldklänningen kan funka. Eller kanske NS lila klänning från förra året -
Vet faktiskt inte vad som räknas som långt, men medel för flickor vid 3 år är 96 cmSmillaMilla skrev 2010-06-08 21:25:31 följande:oj är det långt? Kanske Svea också är lång då? Kanske hela 94 cm o hon blir först 3 år den 11 september. -
Nej, det spelar inte nån roll allsSmillaMilla skrev 2010-06-08 21:34:11 följande:Ha ha ja för svea är nog på medelkurvan på allt. O varken jag eller hennes pappa är särskilt långa. Anton är också kort. Men det spelar väll ingen roll.m :)
-
Hej på er!!
Har nya Molo kommit nånstans så man kan se lite bilder? Eller är det bara det där med fotbollar som kommit för i så fall har jag lyckats se det