Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-06-13 14:25:45 följande:
    Ååååå!! Var det du som vann den?? Såg den tidigare på dagen, massor av snyggt!!
    GRATTIS! Skål
    Gillar deras påhitt med auktioner på FB!
    lillronya skrev 2010-06-13 13:39:01 följande:
    JAg har mejlat dej lite.
    Såg det, fixar sen!
    Snusa nu lite härlig bebis för mig med.
    Tack
    Ja, det var inga problem att vinna den, kom inga bud alls på slutet
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 18:09:43 följande:
    Hej i tråden!!!

INGEN SOM SKALL TILL KATVIG?????

Jag vill också ha fiiiiina kläder, sådana underbara som ligger på fb!!! Så himla avis på busbellan som fick lila/vita leggins. Jag vill också ha!!!
    Jag undrar vilken storlek det är i dom jag fick, ser ut som 110 eftersom de är längre än några andra och jag beställde ju kläder i 104-110
    Märkte nämligen att vi har ett par 104 här hemma, hade helt för mig att det var 98 i dom
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-06-13 18:42:14 följande:
    Jag ska kolla storlekarna på katvigarna lite senare, skriver det under bilderna på fb
    Ja, gör det. Inte för att det spelar jättestor roll, men kul att veta. Känns ju som låååång väntan innan jag får klämma på dem
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 18:42:39 följande:
    Åhhhhhh skicka till Svea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är det samma storlek så ska ju ett par åka, annars så får jag se vilket som passar bäst just nu, antar att 104 passar bättre än 110 så är det 110 i de nya så får de nog ligga och vänta lite är hemma
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 18:45:05 följande:
    Kul med kalas. Vi har också haft en bra helg. Jag o sambon ute på en liten ö, utan barn.

Trist med sjuklingar och ensam. Kram.
    Ja, du har ju varit iväg har allt undrat var du har hållt hus i helgen
    Hur har ni haft det?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 18:50:31 följande:
    Då hoppas jag att det är stl 104 i dessa också. då köper jag dem gärna av dig!
    Busbellan skrev 2010-06-13 18:46:00 följande:
    Ja, du har ju varit iväg har allt undrat var du har hållt hus i helgen
    Hur har ni haft det?
    Hihi. Vi har haft det helt underbart! En liten stuga på en egen ö. Med bastu o utedass. Allt i toppskick. Och utan barn. Ja behöver jag säga mer Vi har fått äta god mat (hummer o kräftor) utan att någon skriker. En välbehövd paus.
    Nja, jag hoppas nog på att det är 110 men annars får du gärna köpa dom av mig

Ni var väl värda en paus, har väl varit en hel del på sistone Men jag är allt lite avis, måste med försöka komma iväg hemifrån själv nån gång tror jag
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-06-13 19:06:45 följande:
    Ska man lägga ut på Tradera nu, eller ska man testa FB först? Så jobbigt bara där om det int ehänder ngt tycker jag
    Nu verkar det som om barnen börjar piggna till lite så jag får se om det blir ikväll eller imorrn dock..
    Sitter och funderar på samma sak, men det blir nog fb först och sen har jag lite på fb som inte blivi sålt, det hamnar på t
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 21:14:35 följande:
    Någon här som är bra på katter, ot jag vet
    Kan nog litegrann jag också om det skulle behövas
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 08:32:27 följande:
    lör eller sön... tror det lutar åt lördag så behöver man inte tänka på tiderna och att man e ledig dagen efter=)
    verkar bli en kosta tur innan med å sen avslut hos hilla=)
    ska ringa kosta å höra om leveransen ..DEN borde ju kommit nu.... herregud vad de har segat på den... behöver ju en skaljacka till maxen...å var inte sugen på en orange som fanns sist=S...
    blir hilla, busbellan, jag , everlonn, ev ängeln, ev stormis, ev du som det ser ut å så butte som ja tycker ska palla sig hit med =P ju fler desto roligare som vi sa det=).. så e det fler som e sugna på en vxö tripp bara hojta=)
    Åh blir vi så många, vad kul!!!
    Tycker absolut alla ska ta sig till Växjö

God morgon förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17