Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men skoja låg aktivitet här idag! Sitter ni alla med tända ljus och sjunger för min Svante, det var snällt . Hipp hipp hurra!!!! Själv har jag firat med att bränna 800 på LPL... Nån som vet hur rådjusleggingsen är i stl btw?

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    Buttelina skrev 2010-12-14 22:33:57 följande:
    såg du mitt svar på fb?? inte alltid man får mail..
    Såg ett paketpris som jag gillade, men skrev inget eftersom det stod att du skulle kolla de kortärmade . Hur snällt och braigt det erbjudandet var måste jag nog ändå hoppa. Vi dröser av långärmat här och hon vill bara kortärmat...

Svante tacka alla för alla grattis Hjärta
  • Stormis

Skönt att de ska kolla lilla Svea. Shoppa kan du göra en annan dag. Hur galet det än låter .

• Stormis
    Busbellan skrev 2010-12-16 22:35:58 följande:
    Hej på er!
    Här händer det visst inte mycket idag
    och inte igår heller
  • Stormis

Vilka härliga bilder du la in i bildis. Snöbilden är ju underbar tack vare den starka färgen!!! (har hon 104 på overallen förresten?) och den turkosa Katvigen är ju bara löövely!

• Stormis
    Busbellan skrev 2010-12-16 22:47:02 följande:
    Tror alla hänger i julkalendertråden för tillgället
    Stormis skrev 2010-12-16 22:39:21 följande:
    Vilka härliga bilder du la in i bildis. Snöbilden är ju underbar tack vare den starka färgen!!! (har hon 104 på overallen förresten?) och den turkosa Katvigen är ju bara löövely!
    Tack
    ja, den  är inte lätt att dölja den overallen Ja, hon har 104 i den
    Katvigen är inte fel, är så glad att hon kan ha sin i 98 fortfarande
    Gissar det, känns som en hel del bekanta nick där
    98 alltså . Bra att veta tills nästa höst. Kom gääääärna ihåg oss på den när den är för liten. Eller har jag kanske den i 98 redan??? Hmm, måste kolla, annars är jag spekulant
  • Stormis
    CamillaJ skrev 2010-12-17 19:26:35 följande:

NÅGON SOM VET OM DENNA FINNS ATT FÅ TAG I ? EJ SIKKE LEJ ....!!! ISÅFALL VART ?
    Tror Smilla har/haft. Kanske är den för liten, men ff kvar? Kolla
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2010-12-17 20:24:50 följande:
    Har en blå bara.
    Helt fel hade jag inte då
  • Stormis

Busb och Ronya:
    Visst har ni 104 i era Molo-overaller i år? Och era töser är hur långa? Ska spana lite inför nästa år nu när min andra MAT gick på KöpNu på T. Gissar att jag ska ha 104, hon ska vara ca 98 i oktober och då är hon 4 år. Gillar verkligen MAT'en, men stör mig lite på ärmsluten samt att benen är lite korta, den kombon gör att ärmarna blir fööör långa när man går upp i stl tycker jag, men älskar dess smidighet och att kunna dra åt ordentligt i midjan. Ska man själv behöva designa eller?

• Stormis
    ChokladMoshin skrev 2010-12-19 12:56:40 följande:
    Ronya: Ser du vad som händer, eller snarare inte händer, med tråden när vi försöker ha ett liv utanför FL

Här kokas det kola och tryfflar så det står härliga till.
    Bjuder just nu på lite kardemumma tryffel om nån är sugen, känner ni lukten?
    Tyst med dig . Har redan kokat två omgångar knäck som är slut Tungan ute. Måste göra en gång till julafton, men får väl vänta till dagen innan så jag inte äter upp dem med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17