Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 19:53:24 följande:
    Jopp! som ett brev på posten.. Får se vad mer kvällen anbringar i lycka Obestämd

Inte så fasligt mycket som går bra just nu..
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 20:00:28 följande:
    hm... börjar få rätt så regelbundet ont i magen nu här Obestämd aj aj..

ingen fara på taket väl om det är typ 10 minuter mellan? det kan väl ge med sig åxå visst?
    Lugn och fin nu....
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 20:01:42 följande:
    Å din dag lät rätt SKIT åxå!!

Vi håller tumsen för att morgondagen e raka motsatsen för oss båda Solig
    Å mig med... Karla har snittat max 10 h sömn per dygn det senaste och vaknar ca 2 ggr/natt. Hon är helt slut redan efter 2 h på morgonen . Surar och gnäller sen heeeela dagen, men vägrar vila. Svante som efter 9 månaders sömnkaos äntligen rättat till sig har nu hojtat 3 kvällar i rad och idag när jag är ensam med båda, bestämmer han sig för atts krika galet i 1 h! I don't ork this Gråter. (Som sagt, små problem i sammanhanget, men trötthet tryter fanimej lite för mkt på mitt tålamod (ursäkta språket).
  • Stormis
    Julia1234 skrev 2010-12-02 21:06:38 följande:
    litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=2784

Vad är det egentligen för färg på dessa Katvigbyxor?? Pink/rouge...
    Svårt att beskriva, men rosa/lila/vinröda.... Drömmer. Olika material gör ju att färger inte ser lika ut, men här ser du färgerna också: litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx så får du kanske en ytterligare uppfattning?
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:06:47 följande:
    Go kväll

Äntligen har jag fått min dator tillbaka som varit på lagning. Bara det att ALLA mina bilder är raderade och går inte få tillbaka någonsin Sååååå ledsen Gråter
    Du skojar!!!! Hur kan de inte ta back-up på sånt? Eller försvann det hemma, dvs inte firmans fel? Gud vad hemskt
  • Stormis
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:22:37 följande:

Allt fanns i datorn när vi lämnade in den. Det var minneskortläsaren som inte fungerade, alltså inget hade kraschat hemma.

Jag räknade inte med att de skulle rensa hela datorn bara för att de skulle fixa kortläsaren.

Jag har ringt och skällt ofina ord till dem och det enda de kan säga är att de glömde fråga oss om vi säkerthetskopierat datorn

Men sluuuta! Du lämnar in den med ett liiitet fel och detta händer. Inte för att bilder gåt att ersätta på nåt sätt, men NÅT?
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:33:19 följande:
    Han fick en skateboard kastad i huvudet från dagis höga klättertorn Tur i oturen var ju att den inte träffade i ögonen, sen att jag dundrade in på vårdcentralen och säger att de banne mig måste sy det hela snyggt gjorde att remissen till hstd var given..Där tar det TID men ungefär 4 timmar, fem stygn senare, en mumsig glass, av Lova vandaliserat väntrum så kände jag mig nöjd som iaf försökt ordna så att Max kan fixa looken som tonåring
    Du har blivit bra på att ladda upp bilder med telefånen nu, inte lika bra på att kommentera dem sen .
    Räknar ner, sen får jag min Linda tillbaka Hjärta. Lurvarna kom idag förresten!!!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:47:35 följande:
    Jag tränar ju..räknade dock inte med så risig mottagning på sjukhuset (jaa jag vet att man inte ska ha den på men efter ett tag av rastlöshet tröttnade jag på det) Efter ytterligare ett tag krävde jag besked, gav eget förslag och se på fan att det fungerade Gjorde likadant förra vändan på akuten så det kommer att bli mitt nya görande när vi är där och vänder
    Sen vet jag ännu inte hur jag gör för att kommentera..det kommer*hoppas jag*
    Och jaaa snaaaart ska vi leka mest heeela tidenHjärta
    Men nu vet vi ju vad du ska göra på din nya karriär när du lämnar blågult. Du ska jobba på akuten! Jag röstar för mallig överläkare! Eller väntrumsansvarig på barnakuten. Gissa roliga lekssaker det hade funnits där då .
  • Stormis

Kristyr:
    Bara hoppar in, säger hej och SÄLJ för jag gissar att det är 86/92.... :P

• Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-12-04 21:16:57 följande:
    På tal om bilstolar, när ska man byta från bebisstolen till en större bakåtvänd?
    Mateos huvud når precis upp till kanten nu, men sticker inte ovanför. Han väger ca.11kg.

Butte - hur länge hade ni den??

Godkväll förresten, har bakat hela dagen så inte hunnit kika in här
    Jag tror att man rekommenderar att byta så snart man kan, dvs när de är stadiga nog att sitta själva. Det är ju säkrare att sitta än att ligga som man mer gör i ett babyskydd. Så byt säger jag .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-12-04 21:28:50 följande:
    Då ska jag ta o fixa det nu då Stolen står hemma hos mina föräldrar så får ta o ringa dom så de tar med den imorgon...
    Det låter som en bra idé . Skönt att slippa köpa ny.
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-12-05 13:13:48 följande:
    Hallå, smultron är du här nånstans?
    Annars kanske nån annan vet
    Pippis hoppetossa, finns den på Gekås för tillfället och hur mycket kostar den där?
    Funderar på om man ska beställa från lekmer eller inte
    Tror hon jobbar. Jag kan skicka ett sms om du vill?
  • Stormis
    Stormis skrev 2010-12-05 13:32:54 följande:
    Tror hon jobbar. Jag kan skicka ett sms om du vill?
    Skickat . Annars vet jag att Hilla köpt den där. Hon kanske minns priset. Jag är ganska säker på att den finns, som en standardvara hos dem, men kan ju vara slut vissa dagar iaf och det kan man ju aldrig veta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17