• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-06-03 21:59:14 följande:
    Åh nej!!!
    Fläckar är ju en sak, de går ju att göra något åt för det mesta, men fy så trist när något går sönder

Ja men eller hur, en fläck går ju oftast bort men en stor reva? Extra surt när det är första ggr den används också, så jäkla irriterande. Funderar på om det går att sy ihop på nåt vis, kan ju hända att det funkar eftersom det är så mönstrat så kanske det inte syns så väl.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-03 21:51:17 följande:
    Gahh!! Sitter här och funderar på om jag ska lägga ut lite på fb eller inte
    Har en klänning som jag hoppades skulle funka i år också till Ella, tyckte den gjorde det för nån månad sedan, men idag insåg jag att den absolut är för kort för min smak.
    Varför gör vissa plagg nästan ont att göra sig av med Gråter
    Lägg ut! Där i garderoben gör den ingen nytta. Bättre att sälja och köpa nytt!
    ängeln83 skrev 2011-06-03 21:54:55 följande:

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

Åh nej vad trist!
    ängeln83 skrev 2011-06-03 22:02:38 följande:

Ja men eller hur, en fläck går ju oftast bort men en stor reva? Extra surt när det är första ggr den används också, så jäkla irriterande. Funderar på om det går att sy ihop på nåt vis, kan ju hända att det funkar eftersom det är så mönstrat så kanske det inte syns så väl.

Det kan ju gå då den som sagt är väldigt mönstrad

• Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-06-03 22:07:04 följande:
    Lägg ut! Där i garderoben gör den ingen nytta. Bättre att sälja och köpa nytt!

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

Åh nej vad trist! Det kan ju gå då den som sagt är väldigt mönstrad

du har så rätt så, men lite jobbigt är det allt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-03 22:21:02 följande:
    du har så rätt så, men lite jobbigt är det allt
    Jag förstår även om jag själv faktiskt inte brukar ha sån ångest. Visst har jag sparat några plagg men de flesta ryker så fort de är använda (eller bara blir hängande)
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-06-03 22:27:40 följande:
    Jag förstår även om jag själv faktiskt inte brukar ha sån ångest. Visst har jag sparat några plagg men de flesta ryker så fort de är använda (eller bara blir hängande)
    N är den upplagd
    Möjligtvis med ganska högt pris, men jag kunde verkligen inte gå lägre, från början i alla fall
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-03 22:30:07 följande:
    N är den upplagd
    Möjligtvis med ganska högt pris, men jag kunde verkligen inte gå lägre, från början i alla fall
    Bra!

Jag sitter här och fnular när en kortärmad Molo-klänning i 86 kommer passa här. Troligen vid helt fel tidpunkt på året. Funderar på om jag ska sälja den. Inte lätt att bli av med den i januari
  • Lilla Ego 07

Godkväll flickor.

Jag vet exakt vad du menar! Första gången E använde sina harembyxor (ljusa) från NS så fastnade vi i metalspännet i bilstolen också och gjorde en reva mellan benen :( De var inte ens tvättade så det var absolut första gången de användes. De får ligga i skräpgarderoben så får ja ha dem till skitbrallor för Leia sen. Skadad som man är så tänkte jag ju direkt att faaaan nu går det ju inte att sälja dessa sen :) Ordpris hade jag köpt dem också på, gjorde det ju än värre ju...
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-06-03 22:43:22 följande:
    Bra!

Jag sitter här och fnular när en kortärmad Molo-klänning i 86 kommer passa här. Troligen vid helt fel tidpunkt på året. Funderar på om jag ska sälja den. Inte lätt att bli av med den i januari
    Nej, i så fall får du vänta till nästa vår innan du kan sälja den antagligen
    Men hur gammal är det hon är nu? 86 borde ju passa ungefär när hon är 2 år. Ella hade i alla fall 92 förra sommaren när hon var 3 år och ca 97 cm lång, då satt de perfekt
  • Catt

vad är det för sida på fb som ni lägger ut kläder på? :)

• Helle

Tofflan: tack
    Han har hittat sin pose nu efter mammans 1000-tals bilder genom åren

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17