• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-06-06 20:58:26 följande:
    håller de? jag har de röda capri hemma.. men jeansen är hållbarare eller`?

här slits det på knän genom att krypa hoppa fram på asfalt.. typ. ja när han inte kryper i sandlådor eller gräsmattor...
    Mja alltså jag har ju inga krypbarn direkt men för oss har dom hållt och Liam leker ju ändå ganska så vilt, känns absolut hållbarare än canvas shortsen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-06-06 21:29:56 följande:
    jag har köpt ett par capri från lindex för 179:- men hade ett par sådana förra året med och tyckte inte de tålde galet mycket.

nu sitter jag och kikar på blåkläders piratbyxor med de finns bara från 104 tror det bli lite stort på honom då han är omkring 96 lång.
    Nej, det är nog sant, särskilt hållbara är de nog inte
    Men NS då? Kolla om du hittar några i rätt storlek på tradera så behöver de ju inte bli så dyra
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya

Godkväll i tråden!
    Jag tror jag har fått värmeslag. Elle riaf nästan.
    Jösses vad varmt det har varit idag!
    Och om jag varit varm ska vi inte tala om hur det varit för alla de duktiga i paradorkestern.
    De har marcherat superlångt i värmen i två samhällen och dessutom spelat på plats med.

Varmt klädd?

Ursäkta ot...

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-06-06 21:42:29 följande:
    Nej, det är nog sant, särskilt hållbara är de nog inte
    Men NS då? Kolla om du hittar några i rätt storlek på tradera så behöver de ju inte bli så dyra
    har ett par NS short hemma, men det svider att ta dem till dagmamman.. de är inte tillräckligt långa tycker jag heller.... får offra lindexshortsen... problemet är väl att han behöver fler än ett par, då de är rejält skitiga efter en dag... Drömmer
  • Busbellan
    Kristyr skrev 2011-06-06 21:57:07 följande:
    har ett par NS short hemma, men det svider att ta dem till dagmamman.. de är inte tillräckligt långa tycker jag heller.... får offra lindexshortsen... problemet är väl att han behöver fler än ett par, då de är rejält skitiga efter en dag... Drömmer
    Kappahl har vi några par från också, men de är köpta förra året. Vet inte om det finns liknande i år
    Men de är i alla fall mycket rejälare än lindex
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-06 21:56:22 följande:
    Godkväll i tråden!
    Jag tror jag har fått värmeslag. Elle riaf nästan.
    Jösses vad varmt det har varit idag!
    Och om jag varit varm ska vi inte tala om hur det varit för alla de duktiga i paradorkestern.
    De har marcherat superlångt i värmen i två samhällen och dessutom spelat på plats med.

Varmt klädd?

Ursäkta ot...
    FY!! Jag är INTE avis på henne

Ja, det har verkligen varit hett idag och nu försöker jag vädra huset förgäves, vart tog vinden vägen liksom när man behöver den
    Alla dörrar och fönster är vidöppna men det hjälper ingenting
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-06 22:04:47 följande:
    FY!! Jag är INTE avis på henne

Ja, det har verkligen varit hett idag och nu försöker jag vädra huset förgäves, vart tog vinden vägen liksom när man behöver den
    Alla dörrar och fönster är vidöppna men det hjälper ingenting
    Kan säga att det kokade om de efter en stund.
    Tappra ungar!

Här har vi också öppet för att få lite svalka, men inte är det så svalt precis.
    Sitter och funderar på om jag vågar hänga ut tvätt eller om det där åskovädret med regn ska komma hit.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-06 22:09:22 följande:
    Kan säga att det kokade om de efter en stund.
    Tappra ungar!

Här har vi också öppet för att få lite svalka, men inte är det så svalt precis.
    Sitter och funderar på om jag vågar hänga ut tvätt eller om det där åskovädret med regn ska komma hit.
    Jag har tvätt hängande ute, kollade vädret innan och här verkade det inte som om regnet skulle komma förren på em imorgon
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-06-06 22:02:53 följande:
    Kappahl har vi några par från också, men de är köpta förra året. Vet inte om det finns liknande i år
    Men de är i alla fall mycket rejälare än lindex
    har lite svårt för kapphl bara.. kollade deras hemsida men hittade inga...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17