• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    jompa skrev 2011-06-08 21:26:22 följande:

Hej tjejer.

Är det nån här som handlat på please mum? Hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt?

gick fort tills jag fick mailet att varorna var skickade men det tog en vecka för varorna att hitta hem till mig..
  • solouniko

Här har vi ÄNTLIGEN fått sommar också med nakenfisar, utebad och allt vad det innebär. Som jag längtat!

Gillar annars att reorna kommit igång lite smått Beställde precis orange/fushia leggings från Småtting, tror och hoppas att de ska passa fint till den här http://www.siggeojuno.se/show_product.asp?artnr=mlorimona&ref=%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D746%26head%5Fid%3D600&cat_id=746 som jag också har påväg hem. Är SÅ shoppingsugen hela tiden. Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, man blir liksom aldrig mättad

Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2011-06-08 21:26:22 följande:

Hej tjejer.

Är det nån här som handlat på please mum? Hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt?

Tog ett par tre dagar har jag för mig
    Lillasyster är här <3
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-06-08 22:17:44 följande:

Här har vi ÄNTLIGEN fått sommar också med nakenfisar, utebad och allt vad det innebär. Som jag längtat!

Gillar annars att reorna kommit igång lite smått Beställde precis orange/fushia leggings från Småtting, tror och hoppas att de ska passa fint till den här www.siggeojuno.se/show_product.asp?artnr=mlor... som jag också har påväg hem. Är SÅ shoppingsugen hela tiden. Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, man blir liksom aldrig mättad

Hej hopp i tråden

Skönt ni också fått lite sommar.
    Jag hade den kombon fast med randig sommarsuit och den blommiga muddbyxan och det skär sig totalt....
    Men du kanske gillar det bättre.

Lillronya: Vet inte om du såg igår, men tack så väldigt mycket igen för salgshoppingen.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • RååSa BuBBlan

Gillar annars att reorna kommit igång lite smått Beställde precis orange/fushia leggings från Småtting, tror och hoppas att de ska passa fint till den här www.siggeojuno.se/show_product.asp?artnr=mlor... som jag också har påväg hem. Är SÅ shoppingsugen hela tiden. Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, man blir liksom aldrig mättad

Samma här sååååååå sugen!!! Måste nästan börja sälja lite igen, tror Bubblis har över 60 par leggings just nu
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Tycker det är fint ihop
    Lillasyster är här <3
  • Duntoffla

Kikar in lite snabbt. Vet någon om Katvigs randiga sommarsuitar från i år är normala i storlek eller små som de brukar? Vilken storlek bör jag ta om jag egentligen handlar till en 62-bebis?

• lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-06-08 22:32:07 följande:
    Hej hopp i tråden

Skönt ni också fått lite sommar.
    Jag hade den kombon fast med randig sommarsuit och den blommiga muddbyxan och det skär sig totalt....
    Men du kanske gillar det bättre.

Lillronya: Vet inte om du såg igår, men tack så väldigt mycket igen för salgshoppingen.

Åh har det kommit fram nu?

Varsågod.

Blev det bra?

Svårt att hitta till din son för han har jag inte sett så mycket av.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-08 22:40:22 följande:

Hej i tråden!
    Vad händer här idag då?

Hej!
    Satte mej precis.
    Har blekt MIchaelas hår.
    Meningen var att vi skulle färga det ljust som vi brukar, men det blev lite fel när vi handlade.
    Hoppas det blir bra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17