• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    Helle skrev 2011-06-08 12:14:06 följande:
    Jag vet ju en, men det är frågan vad du letar efter. Tyst Tungan ute
    Duntoffla skrev 2011-06-08 11:00:03 följande:
    Någon som sett ESL på rea? Det ska ju vara storlek 62 eller 68
    Svarar samma här

Jag kan inboxa om det är intressant  
    jag vet också en Glad.....den kollade jag länge på igår o la saker i varukorgen o stängde ner....la saker i varukorgen o stängde ner.....flera gånger. Borde inte shoppa, men såå sugen. Kanske skulle kolla igen
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-08 12:36:07 följande:
    Vi har de stjärnorna i byxor, tror de är tvättade tre gånger nu och det syns knappt på dem så jag tycker de håller sig fina
    De plagg som blir hemskt luddiga brukar bli det redan efter första tvätten tycker jag
    Ja, typ det svarta som Molo har. En tvätt så är de dassiga
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-06-08 13:03:50 följande:
    OJ, var det redan nu skattepengarna skulle komma? Trodde det var till midsommar. Helt plötsligt ett fett + på kontot Guld i mun
    här hr de inte kommit än, men jag vet att de börjar betalas ut fom idag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-08 13:05:31 följande:
    här hr de inte kommit än, men jag vet att de börjar betalas ut fom idag
    Jag skulle göra en liten överföring och undrade vad 17 som hänt. Fattade inte först. Men trevligt är det ju även om det mesta ska sparas.
  • Helle
    h80 skrev 2011-06-08 12:48:22 följande:
    jag vet också en Glad.....den kollade jag länge på igår o la saker i varukorgen o stängde ner....la saker i varukorgen o stängde ner.....flera gånger. Borde inte shoppa, men såå sugen. Kanske skulle kolla igen
    Jag tycker nog du ska shoppa lite Det är alltid trevligt med paket. 

Själv storshoppade jag på MQ-rean till mig själv i morse Ovanligt, men kul. 
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-06-08 13:13:56 följande:
    Jag skulle göra en liten överföring och undrade vad 17 som hänt. Fattade inte först. Men trevligt är det ju även om det mesta ska sparas.
    Mycket av vårt kommer nog gå åt under semestern
    Jag är ju ledig hela sommaren = ingen inkomst
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-06-08 13:13:56 följande:
    naajs! Undrar när jag hade så här mkt på kontot sitt.. var någongång när jag jobbade och säkert innan barn....
  • h80
    Helle skrev 2011-06-08 13:16:21 följande:
    Jag tycker nog du ska shoppa lite Det är alltid trevligt med paket. 

Själv storshoppade jag på MQ-rean till mig själv i morse Ovanligt, men kul. 
    jag storshoppade också på mq tidigare idag, mycket trevligt att handla till sig själv Glad o nu blev det en beställning på småtting också, inte fel det heller Skrattande
  • Ocikatten

Hello! Jag är själv med barnen denna vecka så datortiden är lite begränsad...

Dock har jag insett att vi saknar shorts åt stora grabben - har ni några tips??
    Ängeln: Hur är Villervallas jeansshorts?
    Busbellan: Hur är Villervallas mjukisshorts? Är det årets som Ella har på sig?

Alltid kul när man "måste" shoppa nåt!

Hoppas allt är bra med er andra i sommarvärmen. Här vill vi INTE ha nån mer åska då jag är ganska rädd av mig...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17