• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Usch, blir nog inte mycket sömn i natt
    Ella hostar, hostar och hostar och så hostar lite till
    Hon har ändå fått både pulmicort dubbel dos och airomir ikväll eftersom förra natten också var rätt jobbig, men det verkar inte hjälpa nämnvärt

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2010-05-11 22:05:34 följande:
    Vilka blev det på Småvi? Är lite sugen på den lila med äpplen på och ngn till. Dessvärre inser jag att många av de cremefärgade är körda. De blir inte snygga efter en dags användning. Funderar på flygplan/helikoptrar och färjor på LLM, tror N skulle gilla dem.Nyckelpigorna har jag av naturliga skäl missat
    Det blev den lila med äpplen, blå med äpplen och den cremefärgade med djuren på, och ja den kom hem från dagis med köttfärsåsfläckar efter första användningen, men jag tror vi fick bort det.

Men nu tvättas här inte alls, tvättmaskinen la av idag, men jag ska väl inte gnälla, den har ju fungerat problemfritt i 8 år. Men nu får vi skaffa ny snabbt, man klarar sig inte länge utan tvättmaskin
  • Busbellan

ja, den med flygplan är fin, ser ut att vara fin blå färg på den

• Tjollabolla

Godkväll:)

Lia har fått sin första feber... Uhh jag hatar när dom är sjuka när dom är så små. Hon fick sprutor idag så anledningen vet man ju iaf, men ändåååå...

Åhh jag vill oxå ha mer småfolk, men det är så många som jag vill ha som jag sett på småfolks hemsida som inte kommit... Undrar om det kommer in mer?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 22:11:01 följande:
    Godkväll:)Lia har fått sin första feber... Uhh jag hatar när dom är sjuka när dom är så små. Hon fick sprutor idag så anledningen vet man ju iaf, men ändåååå... Åhh jag vill oxå ha mer småfolk, men det är så många som jag vill ha som jag sett på småfolks hemsida som inte kommit... Undrar om det kommer in mer?
    Usch trist med feber, men förhoppningsvis går det över fort om det beror på sprutan
    Tror du inte babyshop kommer få in i alla fall
  • melizza

hello girls

nice shopping i BT och supersöta barn med

igår kom Stella hem med sina jeans fulla med gräsfläckar och massa annat från sandlådan och annat och idag kom hon hem med ett par andra jeans med samma slags fläckar *suck* hur i hela friden får man bort gräsfläckar........jag har nog aldrig lyckats få bort det......finns det nån som har nån mirakelkur??? snälla HJÄLP!!

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-05-11 22:06:07 följande:
    Usch, blir nog inte mycket sömn i natt Ella hostar, hostar och hostar och så hostar lite till Hon har ändå fått både pulmicort dubbel dos och airomir ikväll eftersom förra natten också var rätt jobbig, men det verkar inte hjälpa nämnvärt
    Åh stackaren! Här har det också varit hostigt fast just nu verkar det peppar peppar lugnt.
    Busbellan skrev 2010-05-11 22:08:18 följande:
    Det blev den lila med äpplen, blå med äpplen och den cremefärgade med djuren på, och ja den kom hem från dagis med köttfärsåsfläckar efter första användningen, men jag tror vi fick bort det. Men nu tvättas här inte alls, tvättmaskinen la av idag, men jag ska väl inte gnälla, den har ju fungerat problemfritt i 8 år. Men nu får vi skaffa ny snabbt, man klarar sig inte länge utan tvättmaskin
    Hur är den lila med äpplen i kvalité? Vet sedan förut att just äpplena har varit i något annat lite stelare material *dont like*

Aj då, tvättmaskiner är inte gratis men man får väl säga att den gjort sitt jobb efter åtta år.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 22:11:01 följande:
    Godkväll:) Lia har fått sin första feber... Uhh jag hatar när dom är sjuka när dom är så små. Hon fick sprutor idag så anledningen vet man ju iaf, men ändåååå... Åhh jag vill oxå ha mer småfolk, men det är så många som jag vill ha som jag sett på småfolks hemsida som inte kommit... Undrar om det kommer in mer?
    Go kväll!

Stackars liten! Skönt ändå att ni vet anledningen. då är det förhoppningsvis borta snart.

Jag har fått för mig att det kommer ytterligare fler Småfolk till butikerna.
    melizza skrev 2010-05-11 22:21:34 följande:
    hello girls nice shopping i BT och supersöta barn med igår kom Stella hem med sina jeans fulla med gräsfläckar och massa annat från sandlådan och annat och idag kom hon hem med ett par andra jeans med samma slags fläckar *suck* hur i hela friden får man bort gräsfläckar........jag har nog aldrig lyckats få bort det......finns det nån som har nån mirakelkur??? snälla HJÄLP!!
    Hej hej!

Just gräs har jag inte så stor erfarenhet av men mina andra fläckar kör jag alltid Oxid action gel på och låter ligga tills nästa tvätt.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2010-05-11 22:21:34 följande:
    hello girls nice shopping i BT och supersöta barn med igår kom Stella hem med sina jeans fulla med gräsfläckar och massa annat från sandlådan och annat och idag kom hon hem med ett par andra jeans med samma slags fläckar *suck* hur i hela friden får man bort gräsfläckar........jag har nog aldrig lyckats få bort det......finns det nån som har nån mirakelkur??? snälla HJÄLP!!
    På gräsfläckar kör jag olivtvål.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17