melizza skrev 2010-05-11 22:27:41 följande:
vart får man tag på oxid action gel??? min envisa unge vill ju inte ha överdragsbyxor på sig så då blir det ju så tyvärr......jag har alltid fått bort matfläckar med galltvål och oftast har det funkat rätt bra men det funkar tydligen inte på gräsfläckar
Jag kör Tabort Oxicaction (den orangea flaskan) än så länge har den tagit allt! Köttfärssås, gräsfläckar mm.
Tjollabolla skrev 2010-05-11 22:11:01 följande:
Godkväll:) Lia har fått sin första feber... Uhh jag hatar när dom är sjuka när dom är så små. Hon fick sprutor idag så anledningen vet man ju iaf, men ändåååå... Åhh jag vill oxå ha mer småfolk, men det är så många som jag vill ha som jag sett på småfolks hemsida som inte kommit... Undrar om det kommer in mer?
Verkar bara som det är en av två el tre omgångar som nått Sverige än
Hoppas Lia blir feberfri snart och att den inte stiger så högt

Busbellan skrev 2010-05-11 22:08:18 följande:
Det blev den lila med äpplen, blå med äpplen och den cremefärgade med djuren på, och ja den kom hem från dagis med köttfärsåsfläckar efter första användningen, men jag tror vi fick bort det. Men nu tvättas här inte alls, tvättmaskinen la av idag, men jag ska väl inte gnälla, den har ju fungerat problemfritt i 8 år. Men nu får vi skaffa ny snabbt, man klarar sig inte länge utan tvättmaskin
Fy, ny tvättmaskin är sådär rolig shopping men nödvändigt ont tyvärr